اخبار داغ

فرماندار آران و بیدگل:

عدم بهره برداری از برق خورشیدی در آران و بیدگل به دلیل نبود پست ۶۳ کیلوولت

عدم بهره برداری از برق خورشیدی در آران و بیدگل به دلیل نبود پست ۶۳ کیلوولت
ابوالفضل معینی نژاد گفت: متقاضیان زیادی برای بهره برداری از انرژی خورشیدی اعلام آمادگی کرده‌اند، با این حال به خاطر نبود پست ۶۳ کیلو ولت و فقدان امکان اتصال نیروگاه به شبکه، زیرساخت مورد نیاز برای این کار وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن، فرماندار آران و بیدگل با اشاره به شرایط اقلیمی شهرستان، امکان بهره برداری از انرژی خورشیدی برای تولید برق را یادآور شد و تصریح کرد: متقاضیان زیادی برای بهره برداری از برق خورشیدی اعلام آمادگی کرده‌اند، با این حال به خاطر نبود پست ۶۳ کیلو ولت و فقدان امکان اتصال نیروگاه به شبکه، زیرساخت مورد نیاز برای این کار وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

ابوالفضل معینی نژاد ایجاد پست برق ۶۳ کیلو ولت را با توجه به پیشرفت صنعتی شهرستان ضروری دانست و اظهار کرد: تجهیزات مورد نیاز احداث این پست برق خریداری شده، با این حال صاحبان صنایع با توجه به اهمیت ایجاد آن برای تامین هزینه های مورد نیاز اعلام آمادگی کرده‌اند.

,

وی به توافقنامه منعقد شده با شرکت برق استان اشاره کرد و گفت: با توجه به این توافقنامه امیدواریم هر چه سریعتر مقدمات احداث این پست برق فراهم شود.

,

معینی نژاد تغییر تعرفه برق شهرستان در فصل تابستان با توجه به اقلیم گرم و خشک آن را لازم عنوان کرد و ادامه داد: این مسأله یکی از موضوعاتی است که از سوی دکتر ساداتی نژاد، نماینده محترم کاشان و آران و بیدگل در مجلس نیز مورد توجه واقع شده و مسلما تحقق آن توجه مسئولان استانی و کشوری را می طلبد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه