اخبار داغ

مرکز آمار تیراندازی‌ها در آمریکا گزارش داد:

2500 مورد تیراندازی در آمریکا طی یک ماه گذشته/ 2 هزار کشته و زخمی حاصل این تیراندازی ها

2500 مورد تیراندازی در آمریکا طی یک ماه گذشته/ 2 هزار کشته و زخمی حاصل این تیراندازی ها
در 209 مورد تیراندازی گزارش شده در سراسر آمریکا در 48 ساعت گذشته، دست‌کم 72 آمریکایی کشته و 144 نفر دیگر مجروح شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرکز آمار تیراندازی ها در آمریکا در نتیجه 68 مورد تیراندازی گزارش شده 23 نفر کشته و 59 نفر مجروح شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ب,
بیشتر تیراندازی های روز دوشنبه در ایالت فلوریدا با 13 مورد تیراندازی رخ داد. در ایالت های ایلینوی و تگزاس نیز 8 مورد تیراندازی رخ داد. در ایالت های اوهایو و کارولینای شمالی هم 4 مورد تیراندازی رخ داد. در ایالت های کالیفرنیا و نیویورک نیز 3 مورد تیراندازی رخ داد. در ایالت های آلاباما، آریزونا، ویرجینیا، اوکلاهاما و جورجیا 2 مورد تیراندازی رخ داد. براساس این گزارش در هر کدام از ایالت های کارولینای جنوبی، ایالت کلمبیا، ویرجینیا غربی، نوادا، آیووا، ایندیانا، کنتاکی، آیداهو، نیوجرسی، کنتیکت، مریلند، واشنگتن، میشیگان، ماساچوست و لوئیزیانا یک  مورد تیراندازی رخ داده است. 
,
     
,
 
,
ایلینوی، فلوریدا و پنسیلوانیا بیشترین مورد تیراندازی 
, ایلینوی، فلوریدا و پنسیلوانیا بیشترین مورد تیراندازی ,
روز یکشنبه نیز در نتیجه 141 مورد تیراندازی گزارش شده در آمریکا 49 نفر کشته و 85 نفر مجروح شدند.
,
بیشتر تیراندازی های روز یکشنبه در ایالت ایلینوی با 14 مورد تیراندازی رخ داد. در ایالت فلوریدا نیز 12 مورد تیراندازی رخ داد. در ایالت پنسیلوانیا 11 مورد و در ایالت های کالیفرنیا و تگزاس 9 مورد تیراندازی رخ داد. در ایالت های لوئیزیانا و کارولینای شمالی 7 مورد، و در ایالت های اوهایو، ویرجینیا و مریلند هم 6 مورد تیراندازی رخ داد. در ایالت نیویورک 5 مورد، و در ایالت های میسوری، آریزونا، کنتاکی، نیوجرسی و میشیگان نیز 4 مورد تیراندازی رخ داد. در ایالت های ویسکانسین، آرکانزاس، کارولینای جنوبی و ماساچوست 3 مورد و در ایالت های یوتا، می سی سی پی و دلاور 2 مورد تیراندازی رخ داد. بر اساس این گزارش در هر کدام از ایالت های هاوایی، تنسی، اوکلاهاما، نیومکزیکو، واشنگتن، ایندیانا، داکوتا شمالی، ایندیانا، کنتیکت، مینه سوتا و کلرادو  یک مورد تیراندازی رخ داده است.
,
به گزارش سایت 6 ای بی سی، در میان کشته ها، پسر نوجوان 16 ساله از شهر فیلادلفییا در ایالت پنسیلوانیا وجود دارد. همچنین نوجوان پسر 16 ساله از شهر گرین وود در ایالت ایندیانا در میان کشته مشاهده شده است.
,
به گزارش سایت لوکال 10، در میان مجروحین، دختر بچه 11 ساله و سه نوجوان دختر 13 و 14 و 17 ساله و یک پسر نوجوان 15 ساله از شهر میامی در ایالت فلوریدا در جریان تیراندازی طی برگزاری یک جشن وجود دارند همچنین به گزارش سایت دبلیو دبلیو ال تی وی، دختر بچه 1 ساله از شهر نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا نیز مجروح شده است. دختر نوجوانی هم در شهر آیکین در ایالت کارولینای جنوبی و دختر نوجوان 14 ساله و دو پسر نوجوان 16 و 17 ساله نیز در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی مجروح شده اند. نوجوان پسر 12 ساله از شهر واریوس مارک در ایالت پنسیلوانیا هم در میان مجروحین وجود دارد. دو نوجوان پسر 13 و 16 ساله هم در شهر جکسون ویل در ایالت فلوریدا در میان مجروحین وجود دارند. یک نوجوان 15 ساله دیگر از شهر کوردووا در ایالت تنسی و نوجوان پسر 17 ساله ای نیز از شهر کلمبوس در ایلت اوهایو در میان زخمی ها مشاهده می شوند. نوجوان پسر 17 ساله ی دیگری از شهر برونکس در ایالت نیویورک نیز مجروح شده است.
,
 
,
 
,
2500 مورد تیراندازی از ابتدای سال 2017
, 2500 مورد تیراندازی از ابتدای سال 2017,
براساس گزارش این مرکز، ‌از ابتدای سال 2017 تا شانزدهم ژانویه، 2500 مورد تیراندازی در سراسر آمریکا گزارش شده که 674 نفر کشته و 1274 نفر مجروح داشته است. 29 نفر از کشته و مجروح شدگان کودکان زیر یازده سال بوده اند و 113 نفر از کشته و مجروح شدگان هم نوجوانان بین دوازده تا هفده سال بوده اند. 16 مورد از این تیراندازی ها ، تیراندازی به جمع بوده است. 114 مورد از تیراندازی ها در حمله مسلحانه به خانه های مردم آمریکا بوده است. براساس این آمار فقط 100 مورد از این تیراندازی ها  برای دفاع شخصی بوده است و 97 مورد از این تیراندازی ها نیز تصادفی بوده است.
,
مرکز آمار تیراندازی ها در آمریکا یک منبع جمع آوری تیراندازی ها در ایالت های سراسر آمریکا است. اطلاعات این منبع از دو هزار رسانه خبری محلی در آمریکا، گروه های حقوق بشری، منابع دولتی و منابع تجاری به طور روزانه جمع آوری می شود و هدف آن ارائه اطلاعات درباره خشونت های ناشی از تیراندازی در آمریکا است. این مرکز مستقل است و در آن پژوهشگران و متخصصان آماری ضمن جمع آوری اطلاعات و آمار به تجزیه و تحلیل این داده ها می پردازند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه