اخبار داغ

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:

تدریس معلم محور و حفظ طوطی وار از مشکلات ما در آموزش است

تدریس معلم محور و حفظ طوطی وار از مشکلات ما در آموزش است
نماینده مردم گنبدکاووس گفت: یکی از اشکالات ما در آموزش و پرورش تدریس معلم محور و حفظ طوطی وار است که باید برای آن فکری اندیشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، قرجه طیار با بیان اینکه پایه و اساس آموزش و تربیت در کشور آموزش و پرورش است، افزود: آموزش دانش آموزان و فرزندان اگر پویا باشد ما کارمندان و متخصصین با سواد خواهیم داشت، تجهیزات کمک آموزشی مهم است ولی ابتکار و خلاقیت معلمین مهم تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه,

وی افزود: ارتباط دو طرفه معلم با دانش آموز بسیار مهم است و باعث تقویت اعتماد به نفس، ایجاد اعتماد به نفس و جسارت صحبت کردن در دانش آموز خواهد شد، من از معملین تقاضا دارم دانش آموزان را افرادی پرسشگر و دارای کنش گری بیافرینند که مطلبی را به راحتی قبول نکنند، به دنبال جواب مسائل باشند.

,

نماینده مردم گنبدکاووس با تاکید بر بعد پرورشی علاوه بر آموزش توسط معلمان، گفت: نگذارید مشکلات کمبود حقوق و تجهیزات وسایل کمک آموزشی مانع تربیت فرزندان شود، این مسائل از سوی نمایندگان شما در حال پیگیری است و شما باید دانش آموزانی در راستای بالا بردن اهداف تعیین شده نظام تربیت و هدایت کنید.

,

طیار افزود:میزان پوشش تحصیلی شهرستان از میانگین کشوری پایین تر است و در ابتدای سال تحصیلی در پایه دهم با ترک تحصیلی گسترده ای روبرو بودیم که این مسئله باعث ایجاد آسیب اجتماعی در آینده خواهد شد.

,

وی با اشاره به حل مشکل 180 نفر از معلمین ضمن خدمت در شهرستان گفت: 37 نفر از این تعداد باقی مانده اند که پیگیر حل مشکل آنها هستیم.

,

نماینده مردم گنبدکاووس در پایان خاطر نشان کرد: ما در راستای دفاع از حقوق فرهنگیان زبان گویا شما خواهم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه