اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

کشف ۲۶۶ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال در قزوین

کشف ۲۶۶ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال در قزوین
فرمانده انتظامی استان گفت: محموله سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و 220 میلیون ریال در عوارضی آزاد راه قزوین- کرج توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: ماموران  یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان البرز حین گشت‌زنی در عوارضی آزاد راه قزوین- کرج به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس متواری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  شاخص،,

این مقام انتظامی افزود: ماموران یگان امداد بلافاصله با تعقیب و گریز خودرو را پس از طی مسافتی کوتاه متوقف و در بازرسی از آن، ۲۶۶ هزار نخ سیگار قاچاق را کشف کردند.

,

وی با بیان اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر شد، اضافه کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

,

محمودی در پایان با بیان این که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال اعلام کردند، تاکید کرد: پلیس مبارزه با قاچاق کالا را از اولویت‌های کاری خود قرار داده و طرح های مقابله‌ای پلیس با قاچاقچیان به صورت مستمر ادامه دارد.

,

n00012170-b

, n00012170-b, n00012170-b,

کشف ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در آوج

,

سرهنگ منصور خدایی فرمانده انتظامیی شهرستان آوج اظهار کرد: در جریان اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت ماموران بخش آبگرم شهرستان آوج در مسیر روستای حصار به شهر آبگرم به یک دستگاه کامیون کاویان مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

,

این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۳ هزار لیتر سوخت نفت خارج از شبکه توزیع مجاز کشف شد.

,

وی در پایان با اشاره به ارزش ۱۵۶ میلیون ریالی سوخت قاچاق کشف شده تصریح کرد: در این رابطه کامیون توقیف و سوخت تحویل شرکت نفت و متهم با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه