اخبار داغ

در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی مطرح شد؛

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی رسالت امروز مدیران رسانه ای است

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی رسالت امروز مدیران رسانه ای است
مهم‌ترین آسیب فتنه۸۸ امیدوار کردن دشمن که متأثر از وادادگی نیروهای انقلابی و مؤمن و برخی از مسئولین و مدیران رخ داد، امروزه انقلاب اسلامی در فضای مجازی مظلوم واقع شده است،برای ممانعت از تکرار این موضوع، باید ساماندهی شده و برنامه ریزی شده فعالیت رسانه‌ای کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، هرساله در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان باهدف هم اندیشی به منظور افزایش عملکرد رسانه‌ای در این ایام به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

براین اساس جمعی از مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان به منظور هم اندیشی برای برگزاری سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  گرد هم آمدن و همگی بر اقدامات آفندی به جای پدافندی برای مقابله با هجمه های دشمنان در عرصه رسانه تاکید کردند.

,

جعفر عسگری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان  با تأکید بر هدف از برگزاری این همایش مبنی بر هم اندیشی گروهی  به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر ایام دهه فجر گفت: شهدا در آزمون الهی سربلند  شدند و امروز ما همچنان در معرض آزمون الهی بوده و انجام  وظیفه و خدمت راه نجات  و سعادت و پیروزی ما است.

,

وی  با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای مهمی  را برای جهان بشریت داشته است ابراز کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای  تعیین این دستاوردها  برای مردم است، یک یاز این دستاوردهای مهم  جایگاه رفیع  و حساس ولایت‌فقیه است  که از این باب مورد هجمه دشمنان قرارگرفته است

,

عسگری عنوان کرد: مهم‌ترین آسیب فتنه88 امیدوار کردن دشمن  برای نابودی نظام جمهوری اسلامی بود  که متأثر از وادادگی نیروهای انقلابی و مؤمن و برخی از مسئولین  و مدیران رخ داد، برای ممانعت از تکرار این موضوع، باید ساماندهی شده و برنامه ریزی شده فعالیت رسانه‌ای کرد.

,

وی ادامه  داد: امروز باید مدیران رسانه‌ای و روابط عمومی‌های ما برای فضای مجازی برنامه داشته باشند ، انقلاب اسلامی در فضای مجازی مظلوم واقع شده است، انتظار ما از مدیران روابط عمومی نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی  متناسب با دستگاه مربوطه خود است

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان یادآور شد: 22 بهمن روزی است که دشمنان ناامید و دوستان را برای ادامه کار امیدوار کرد.

,

رسول محققیان رئیس شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان ضمن ابراز گله‌مندی از عدم ورود جدی مدیران روابط عمومی در یک دهه گذشته در امر مشارکت در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر بیان کرد: نمایشگاه دهه فجر امسال از 19 تا 21 بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

,

وی ابراز کرد: مدیران رسانه‌ای و روابط عمومی‌ها باید در عرصه رسانه‌ای برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ورود جدی‌تر داشته  و با مقایسه وضعیت ایران پیش از انقلاب اسلامی  و زمان کنون در عرصه‌های مختلفی چون اقتصادی، استقلال، اجتماعی و رفاهی مانع از شبهه افکنی دشمنان در بین نسل نوجوان بشوند.

,

محققیان یادآور شد: عملکرد نه چندان مناسب برخی از مدیران روابط عمومی در تبیین دستاوردهای انثلاب اسلامی و دستگاه های مربوطه، نشان از ایجاد جداییو فاصله میان دستگاه ها با بدنه مردم است، ورود جدی همه در دهه فجر یک ضرورت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه