اخبار داغ

شهردار سراب عنوان کرد:

پروژه تجاری, خدماتی اوقاف در ریل اجرایی شدن قرار گرفت

پروژه تجاری, خدماتی اوقاف در ریل اجرایی شدن قرار گرفت
شهردار سراب گفت: هر متقاضی پروانه اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی بایستی مقررات را رعایت کند که کندی این پروزه به علت مشکل پارکینگ بوده ولی در حال حاضر مکان دیگری نیز برای پارکینگ از سوی اوقاف در نظرگرفته شده و نقشه ها و پروانه ها جهت بررسی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شده است تا با مسیر قانونی این پروژه اجرایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, احمد حسین پوری شهردار سرا ب در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با برخی حرف و حدیث ها در مورد جابجایی دکه مطبوعات اظهار داشت: این جابجایی به علت دستور مقامات زیرمجموعه قضایی انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی ادامه داد: از طرفی شاکی خصوصی به علت سد معبر در این موضوع عامل دیگری بود که قانونا حق با شاکی بود.

,

حسین پوری در ادامه ابراز داشت: برخلاف برخی حاشیه سازی ها این دکه به مکان مناسب در مرکز شهر وافع در جنب اداره پست منتقل , ضمن اینکه مالکیت دکه در اختیار شهرداری است و شخصی نیست و در این مورد فرد خاصی ذی نفع نیست.

,

این مقام مسئول یاداور شد: هرچند بودجه پیش بینی شده محقق نشده ولی سعی داریم وضعیت را حفظ کرده و با توجه به درخواست عمومی شهروندان در سال بعد نیز نهضت آسفالت ریزی در شهرستان که خواسته عمومی مردم است به جد انجام خواهد شد .

,

حسین پوری از اتمام برج میلاد تا پایان سال ۹۶ خیر داده و اظهار داشت: در بحث سرمایه گذاری در تلاش هستیم پروزه ای جدید را تعریف کنیم.

,

شهردار سراب در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت مجتمع تجاری خدماتی اوقاف خاطرنشان کرد: هر متقاضی پروانه اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی بایستی مقررات را رعایت کند که کندی این پروزه  به علت مشکل پارکینگ بوده ولی در حال حاضر مکان دیگری نیز برای پارکینگ از سوی اوقاف در نظرگرفته شده و نقشه ها و پروانه ها جهت بررسی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شده است تا با مسیر قانونی این پروژه اجرایی شود.

,

وی با اشاره به مشکل پارکینگ در شهرستان سراب از اعظای تسهیلات حمایتی به متقاضیان ایجاد پارکینگ در سراب خبر داده و گفت: نهایت مساعدت با بخش خصوصی در ایجاد پارکینگ انجام می شود.

,

حسین چوری در پایان به اظهار نظر راهنمایی و رانندگی در رابطه با پارکبان ها اشاره کرده و گفت: بحث پارکبانی یک امر قانونی است و راهنمایی و رانندگی صلاحیت قانون گذاری در مورد مدیریت شهری را ندارد هرچند در مورد نحوه پرداخت حق پارکبانی بحث هایی وجود دارد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه