اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان :

جشن بزرگ کارگری، به مناسبت دهه فجر 95 برگزار می شود

جشن بزرگ کارگری، به مناسبت دهه فجر 95 برگزار می شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان اظهار کرد: جشن بزرگ کارگری، در چهار شهرستان سمنان، گرمسار، شاهرود دامغان به مناسبت دهه فجر 95 برگزار می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازقومس، اسماعیل غنیان امروز سه شنبه در نشست هماهنگی کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان سمنان که در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برگزار شد با بیان اینکه به مناسبت سی هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشن بزرگ کارگری برگزار می شود‌ اظهار کرد: جامعه کارگری همراه  با سایر اقشار جامعه ، حضوری پرشور و حماسی در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش ایفا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس, قومس,

وی با اشاره به اینکه  جشن بزرگ کارگری در چهار شهرستان سمنان، گرمسار، شاهرود دامغان به مناسبت دهه فجر 95 برگزار می شود ابراز کرد: کارگران قشری شریف و زحمت کش و پرتلاش هستند و انصافاً هم در آغاز انقلاب اسلامی و در ادامه در 8 سال دفاع مقدس عمق تعهد و فداکاری و ایثارگری خود نشان دادند .

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه جشن بزرگ کارگری در سالن اجتماعات سازمان تامین اجتماعی شهر سمنان برگزار می شود خاطرنشان کرد: در این جشن  اعضای خانه کارگری ، کارگران و خانواده های آنان حضور دارند.

,

غنیان با اشاره به اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از دوران مبارزات قبل انقلاب تا پیروزی انقلاب و پس از آن منشا خدمات موثری برای نظام اسلامی بودند گفت: بخشی از برنامه های ایام الله دهه فجر این اداره کل با هدف بزرگداشت مقام آیت الله هاشمی، با عنوان و نام ایشان در نظر گرفته شده است.

, .,

وی با بیان اینکه  آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تربیت یافته در مکتب اسلام، انقلاب و امام راحل بود افزود:  ایشان  به علت مبارزات علیه رژیم ستم شاهی 7 بار دستگیر و زندانی شدند اما دست از مبارزه برنداشتند و در دوران جنگ نیز نقش کلیدی ایفا کردند.

, .,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در ادامه  با اشاره به اینکه در طول انقلاب  همچنین در طول 8 سال دفاع مقدس شهدای زیادی  از جامعه کارگری داشته ایم تصریح کرد: شهدای کارگر  با عزم خود، در هشت سال دفاع مقدس هم از کشور دفاع کردند و هم نگذاشتند چرخ های اقتصاد کشور بخوابد.

,

اسماعیل غنیان در ادامه  با بیان اینکه  استان سمنان 194 کارگر شهید در دوران جنگ تقدیم انقلاب اسلامی کرده است  ابراز کرد:  بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در ایام الله مبارک دهه فجر 95   عیادت از کارگران بستری شده زیر پوشش تامین اجتماعی ، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، تقدیر از فعالان وکارگران نمونه و کارآفرین برتر در تمام شهرستان ها انجام می شود.

,

وی  با اشاره به اینکه  برای 157 هزار بیمه شده در استان سمنان دفترچه تامین اجتماعی صادر شده است تصریح کرد: بر اساس آمار 71 درصد جمعیت استان سمنان زیر پوشش تامین اجتماعی می باشند.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه اهمیت و ارزش والای کارگران  خاطرنشان کرد: قدرشناسی از کارگران و گرامیداشت خانواده شهیدان با همکاری اعضای کمیته کارگری، صندوق کارآفرینی امید، بانک رفاه، سازمان فنی حرفه ای دستگاه های مرتبط صورت می گیرد.

,

ابراهیم محمودی  مدیر داخلی مالی خانه کار گر استان سمنان نیز در این نشست  با بیان اینکه بیش از 50 هزار نفر زیر مجموعه خانه کارگری دراستان سمنان از خدمات فرهنگی، آموزشی، درمانی استراحتگاه ها استفاده می کنند  عنوان کرد: تلاش در جهت ایجاد امنیت شغلی همچنین  کمک به ایجاد اشتغال از مهمترین اهداف خانه کارگری می باشد.
 

,
,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه