اخبار داغ

فرماندار شهرستان پارس آباد

83 پروژه در ایام الله دهه فجر در پارس آباد افتتاح می شود/ بهره برداری از دریاچه شهرک آیت الله غفاری با حضور استاندار اردبیل

83 پروژه در ایام الله دهه فجر در پارس آباد افتتاح می شود/ بهره برداری از دریاچه شهرک آیت الله غفاری با حضور استاندار اردبیل
فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: به مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح این شهرستان 83 پروژه با سرمایه گذاری یک هزار و 260 میلیارد ریالی به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، اکبر صمدی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد اظهار کرد: در دهه فجر امسال 83 پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 260 میلیارد ریالی به بهره برداری می رسند که این پروژه ها اعم از عمرانی، اقتصادی، روستایی، درمانی و... خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

وی افزود: از مهمترین پروژه های که در دهه فجر انجام می شود، آبگیری دریاچه شهرک آیت الله غفاری با 31 میلیارد ریال اعتبار، شبکه 6 هزار هکتاری ناحیه عمرانی دوم با 650 میلیارد ریال سرمایه گذاری، ساماندهی رودخانه مرزی ارس در بازه تپراق کندی با صرف اعتبار 110 میلیارد ریال، گازرسانی به 34 روستای با اعتباری بالغ بر 71 میلیارد ریال، 20 طرح برق رسانی با حدود 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری، آسفالت بخشی از خیابان ها و معابر عمومی شهرهای پارس آباد و اسلام آباد، افتتاح بخشی از زیرساخت های شهرک صنعتی با هزینه کرد 5 میلیارد ریال، آبرسانی به پنج روستا، افتتاح ساختمان اداره گاز بخش های اسلام آباد و تازه کند و همچنین افتتاح مدارس 12 کلاسه مسکن مهر و سه کلاسه روستای حاج عوض قشلاقی از جمله این پروژه هاست.

,

فرماندار شهرستان پارس آباد با اعلام اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات دولت است، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و حفظ ارزش های انقلاب و انتقال آن به نسل های حاضر و آینده تاکید کرد.

,

صمدی از برگزاری جنگ شادی و برنامه های متنوع فرهنگی - ورزشی در دهه فجر شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: این ایام نباید فقط به افتتاح و یا اجرای طرح های عمرانی و خدماتی اختصاص داده شود.

,

وی ایجاد نشاط و امید در جامعه و بین مردم را از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و از خبرنگاران خواست به عنوان چشمان تیزبین جامعه و زبان گویای مردم و محکم ترین پل ارتباطی میان مردم و مدیران، در تحقق این مهم بیش از پیش بکوشند.

,

فرماندار شهرستان پارس آباد با تاکید بر رعایت نظم و انضباط اداری از سوی دستگاه های اجرایی، بر حضور به موقع مسوولان در محل کار، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به مراجعان و جلب رضایت مندی مردم تاکید کرد.

,

صمدی، همچنین دستگاه MRI را از نیازهای ضروری این شهرستان دانست و گفت: برای رفع این مشکل در دیداری که با سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان داشتیم وی قول مساعد دادند که نصف هزینه خرید یک دستگاه MRI را تامین کنند و نصف دیگر هزینه اش را سعی می کنیم با مشارکت سرمایه گذار خصوصی تامین و خریداری کنیم که با راه اندازی آن نیازی به مراجعه و ارجاع انبوه بیماران منطقه به مرکز استان دیگر نخواهد بود.

,

وی، اجرای کلینیک‌های تخصصی درمانی و کلینیک غربالگری سرطان و شیمی‌درمانی و همچنین درمانگاه تخصصی سپاه در پارس‌آباد را از جمله طرح های در حال احداثی دانست که در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

,

فرماندار پارس آباد در ادامه با گلایه از انتشار برخی اخبار بی اساس در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی که وجهه شهر و مسئولان را خدشه دار می کند، خاطرنشان کرد: ما از نقدها و انتقادهای سازنده به معنای واقعی استقبال می کنیم، چرا که اعتقاد داریم بدون نقد و انتقاد سالم، پیشرفت و توسعه حاصل نمی شود اما انتظار داریم از سویی رسانه ها و شبکه های اجتماعی منطقه نیز همواره مصالح و منافع ملی و شهرستان را نیز مد نظر داشته باشند.

,

صمدی در پایان از سفر مجید خدابخش استاندار اردبیل در اولین روز از دهه فجر به شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: در این سفر استاندار، دریاچه شهرک آیت الله غفاری آبگیری و پذیرای گردشگران و عموم مردم منطقه خواهد بود.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه