اخبار داغ

رقابتی برای تعیین قوی‌ترین مردان کشور در قاین/ ثبت نام 34 نفر از 9 استان کشور در این مسابقات تاکنون

رقابتی برای تعیین قوی‌ترین مردان کشور در قاین/ ثبت نام 34 نفر از 9 استان کشور در این مسابقات تاکنون
مدیر رسانه و اطلاع رسانی یازدهمین دوره مسابقات قویترین مردان کشور گفت: 34 نفر از 9 استان کشور برای حضور در یازدهمین دوره از مسابقات قوی ترین مردان کشور ثبت نام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازیار، مدیر رسانه و اطلاع رسانی یازدهمین دوره مسابقات قویترین مردان کشور در گفتگو با خبرنگارخاورستان، اظهارکرد: یازدهمین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان کشور به میزبانی شهرستان قاین برگزار می  شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی افزود: تاکنون برای شرکت در این مسابقات 34 نفر شرکت کرده اند و پذیرش برای این دوره از مسابقات ادامه دارد.

,

 

,

مدیر رسانه و اطلاع رسانی این دوره از مسابقات قویترین مردان کشور خاطرنشان کرد: افراد شرکت کننده در این مسابقات در وزن مثبت 105 کیلوگرم از نه استان کشور، پذیرش شده اند.

,

 

,

بازیار از افتتاحیه این مسابقات در سالن سیمرغ دانشگاه پیام نور قاین خبر داد و گفت: این مراسم در ساعت 18 امروز 28 دی ماه صورت می گیرد.

,

 

,

وی ادامه داد: این مسابقات در چهارشنبه 29 دی ماه سال جاری و پنج شنبه 30 دی ماه سال جاری در سالن سیمرغ دانشگاه پیام نور قاین برگزار می شود.

,

 

,

مدیر رسانه و اطلاع رسانی این دوره از مسابقات قویترین مردان کشور یادآورشد: فینال مسابقات و مراسم اختتامیه روز جمعه اول بهمن ماه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

,

 

,

بازیار با بیان این‌که برگزیدگان این مسابقات به مسابقات جهانی قوی‌ترین مردان جهان راه می‌یابند، افزود: این مسابقات در بخش‌های جداگانه مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی و براساس استانداردهای جهانی طراحی شده است.

,

 

,

وی ضمن اشاره به اینکه حامی مالی این مسابقات ترمینال ضبط پسته امینی که در شهرستان قاین فعالیت می کند، است، گفت: 40 میلیون تومان برای این مسابقات با کمک حامی مالی این مسابقات هزینه خواهد شد.

,

 

,

مدیر رسانه و اطلاع رسانی یازدهمین دوره از مسابقات قویترین مردان کشور اضافه کرد: مبلغ ۱۷ میلیونی برای اهدای جوایز این مسابقات در نظر گرفته شده است که به نفرات اول تا ششم اهدا می‌شود.

,

 

,

بازیار گفت: مبلغ ۲۰۰ هزارتومان به عنوان ورودی از شرکت کنندگان این مسابقات اخذ شده است.

,

 

,

وی بیان کرد: گروه داوری زیر نظر فدراسیون قوی ترین مردان ایران، تعیین شده اند و داور مسابقات نهایی آقای خودنگار، داور برجسته کشور خواهند بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه