اخبار داغ

برف روبی 517 کیلومتر از راههای استان/ خدمت رسانی به 39 خودرو در استان

برف روبی 517 کیلومتر از راههای استان/ خدمت رسانی به 39 خودرو در استان
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: 48 دستگاه ماشین‌آلات راهداری درگیر و برف‌روبی در محورهای مواصلاتی این استان مستقر هستند و 517 کیلومتر از راه‌های استان برف‌روبی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم کریم پور فرد، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ،در گفتگو با خبرنگارخاورستان، اظهار کرد: 488 دستگاه ماشین‌آلات راهداری درگیر و برف‌روبی در محورهای مواصلاتی این استان مستقر هستند و 5177 کیلومتر از راه‌های استان برف‌روبی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گفت: صبح امروز از مرکز مدیریت راه‌های استان خراسان جنوبی بازدید به عمل آوردیم و با تلاش راهداران در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان

,

باز و تردد به صورت عادی در آن جریان دارد.

,

وی با بیان اینکه در روز گذشته از شش شهرستان استان بارش برف و باران به سازمان حمل و نقل جاده ای استان گزارش شده است، افود: در 5 محور شریانی و 5 محور غیرشریانی گزارش بارش برف و باران داشته ایم که با تلاش راهداران 10 محور راه روستایی برف روبی و بازگشایی شده است.

,

کریم پور فرد تصریح کرد: در روز گذشته 68 نیروی راهدار با 48 دستگاه ماشین‌آلات راهداری و برف روبی در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی خدمات رسانی کرده اند و 517 کیلومتر باند از راههای استان برف روبی شده است.

,

 

,

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: 365 تن شن و نمک در اجرای عملیات برف ‌روبی روز گذشته در محورهای خراسان جنوبی استفاده شده و به 39 دستگاه خودرو کمک‌رسانی صورت گرفته است.

,

وی افزود: شماره تلفن گویای 141 به صورت 24 ساعته پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان است  و سامانه پیامکی 300056141 نیز جهت ارتباط مستقیم با مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان جهت رسیدگی به شکایات ،انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیش بینی شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه