اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد خبر داد؛

افتتاح بیمارستان خاتم‌الانبیاء خلیل‌آباد در دهه فجر

افتتاح بیمارستان خاتم‌الانبیاء خلیل‌آباد در دهه فجر
فرماندار خلیل‌آباد گفت: راه دسترسی بیمارستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند و 20 قلم تجهیزات اصلی این بیمارستان حمل و آماده بهره‌برداری در دهه فجر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری، فرماندار خلیل‌آباد ظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر شهرستان اظهار داشت: شهدا با نثار خون خود، عزت و افتخار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام دانست و خاطرنشان کرد: محوریت برنامه‌های دهه فجر باید مردم، اتحاد، همدلی باکیفیت و متنوع باشد.

,

شاکری با تأکید بر اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام نباید در لیست برنامه‌های دهه فجر گنجانده شود، تصریح کرد: کلنگ زنی و افتتاحیه پروژه‌های سطح شهرستان، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در دهه فجر برگزار می‌شود.

,

وی بابیان اینکه برنامه باید با رویکرد دمیدن روحیه نشاط در جامعه صورت گیرد، اذعان کرد: دشمنان نظام به دنبال ناامید کردن مردم هستند و بیان خدمات و دستاوردهای نظام به مردم می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

,

فرماندار خلیل‌آباد 22 بهمن را مظهر اقتدار ملت ایران دانست و تأکید کرد: باید تمام توان و تلاش خود را برای فراهم کردن بستر مشارکت تمام آحاد جامعه در راهپیمایی 22 بهمن بکار برد.

,

وی در پایان افتتاح بیمارستان خلیل‌آباد را از اصلی‌ترین پروژه‌های دهه فجر عنوان کرد و گفت: راه دسترسی بیمارستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند و 20 قلم تجهیزات اصلی این بیمارستان حمل و آماده بهره‌برداری در دهه فجر است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه