اخبار داغ

معاون فرهنگی ستاد احیای امر معروف و نهی از منکر استان در گرمسار:

شکل گیری ساختارهای نرم افزاری وسخت افزاری ستاد های امر معروف و نهی از منکر استان

شکل گیری ساختارهای نرم افزاری وسخت افزاری ستاد های امر معروف و نهی از منکر استان
معاون فرهنگی ستاد احیای امر معروف و نهی از منکر استان سمنان گفت: ساختارهای نرم افزاری وسخت افزاری امر معروف و نهی از منکر در شهرستان های مختلف استان شکل گرفته است و ادارات مربوطه در این ستاد قرار گرفته اند و حال باید به دبنال ایجاد و فعال سازی طرح های مختلف با چاشنی های دانش آموزی ومردمی باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز جلسه شورای امر معروف و نهی از منکر شهرستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان استانی و امام جمعه گرمساردر محل مسجد جامع این شهر برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

محمدرضا سوقندی؛ معاون فرهنگی ستاد احیای امر معروف و نهی از منکر استان با بیان این مطلب افزود: ایجاد و تشکیل ستاد های امر معروف و نهی از منکر در ادارات اکتفا نمی کند وباید به دنبال ورود به بدنه مردمی و ملت رویم تا بتوانیم با شیوه های مختلف آموزشی بهره مندی خوبی از موضوعات فرهنگی و اجتماعی در جامعه داشته باشیم.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه بنیاد امر معروف و نهی از منکر را یک بنیاد فرهنگی دانست و اظهارداشت: امر معروف و نهی از منکر سلاح نیست بلکه یک نوع صلاح است که نباید به قدرت های اداری وارد عمل شویم و شیوه های مشتاق کننده را وارد نماییم.

,

سوقندی در ادامه به اجرای طرح های مختلف با موضوع گفتمان سازی امر معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کردو تصریح کرد: طرح طلایه داران با هدف شناسایی، پذیرش و آموزش و بکار گیری مردم در جهت الگوسازی در سطح کشور انجام می شود.

,

وی در ادامه گفت: در طرح یاد آوران ستاد امر معروف در بخش های آموزشو پرورش به سراغ نسل نوجوان و آماده پذیرش خواهیم رفت تا این گفتمان مهم و ضرروی را در جامعه از سنین کوچکتر آغاز نماییم.

,

در ادامه این جلسه حجت الا اسلام سید علی مهدی نژاد؛ امام جمعه گرمسار امر معروف و نهی از منکر را نیاز جامعه اسلامی و از واجبات دانست و اظهارداشت: در برخورد با منکرات جامعه باید تفکرات و ایده ها را بررسی نمود .

,

امام جمعه گرمسار خواستار ایجاد اتاق فکر برخورد با منکرات و ترویج معروفات در ستاد احیای امر معروف و نهی از منکر استان شد و تاکید کرد: فضای مجازی امروز به فضایی بدل شده است که بسیاری از شبهات در آن رسوخ پیدا کرده است و باید این ستاد به این موضوع ورود پیدا کند .

,

در ادامه این جلسه در زمینه نحوه برخورد با منکرات، برگزاری دروه های آموزشی، برگزاری کلاس های اخلاق در سازمان ها دولتی و غیر دولتی، ایجادشورای امر معروف و نهی از منکر در ادارات، ایجاد محیط های تبلیغی در سطح شهر بحث و تبادل نظر شد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه