اخبار داغ

واکنش رئیس شورای شهر نقده به صحبت های فرماندار؛

سخنان فرماندار نقده در شان مردم این شهر نیست

سخنان فرماندار نقده در شان مردم این شهر نیست
رئیس شورای شهر نقده درباره اظهارات اخیر فرماندار نقده گفته آن صحبت ها را در شأن مردم شهرش نمیداند چرا که مردم نقده به تناسب هزینه ای که برای انقلاب اسلامی داده اند بهره ای بسیار کمی نصیبشان شده.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر، اظهارات اخیر فرماندار نقده واکنش های مختلفی در شهر نقده و حتی سطح استان آذربایجان غربی ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سولدوز خبر,

رئیس شورای شهر نقده می گوید مردم نقده به تناسب هزینه ای که در انقلاب داده اند، کمترین بهره را برده اند و با ادامه این وضع انتظارات مردم این شهر تا 50 سال بعد هم برآورده نمی شود.

,

سید مهدی علوی با بیان اینکه اظهارات اخیر فرماندار این شهر که گفته بود مردم نقده زودرنج هستند و تحمل اجتماعی پایینی دارند به خبرنگار سولدوز خبر گفت: من این اظهارات را شایسته مردم شهرم نمیدانم.

,

وی افزود: ما باید تفاوت قائل شویم بین زمانی که مردم در آسایش و رفاه باشند و دست به حرکات هیجانی بزنند با زمانی که به مردم هیچگونه امکاناتی داده نشود و کسی هم که صدای حق به اعتراض بلند کند او را متهم کنیم.

,

رئیس شورای شهر نقده همچنین تصریح کرد که مردم نقده به تناسب حضوری که همیشه در صحنه های انقلاب داشته اند نه از طرف مسئولان رده بالا و نه بزرگان شهر هیچ امکانات نگرفته اند و همین سبب شده وقتی خواسته های بحق شان را مطرح می کنند با برخوردهایی مواجه شوند که در شأنشان نباشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه