اخبار داغ

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار خبر داد:

افزایش رشته های ارشد دانشگاه پیام نور خوانسار به ۱۱ رشته گرایش

افزایش رشته های ارشد دانشگاه پیام نور خوانسار به ۱۱ رشته گرایش
عبدالمنافی گفت: هدف از اجرای رشته کار آفرینی تربیت کارآفرینان برای راه‌اندازی و مدیریت کسب وکار، ارائه مشاوره و انجام خدمات تخصصی به کارآفرینان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار در گفتگو با خبرنگار چشمه سار، از افزایش رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار به ۱۱ رشته گرایش خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه سار,

سعید عبدالمنافی با اشاره به موافقت شورای گسترش آموزش عالی با رشته کارآفرینی (کسب و کار جدید) از نیمسال اول ۹۶ اظهار کرد: دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار از نیمسال اول ۹۴ اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد کرده است.

,

و ی افزود: در حال حاضر تعداد ۳۰۰ دانشجو در رشته های مدیریت کسب و کار )گرایش بازار یابی (، مدیریت بازرگانی (الکترونیک )، مدیریت بازرگانی (مدیریت استراتژیک ) ، مدیریت بازرگانی (کار آفرینی )، مدیریت بازرگانی (بازرگانی داخلی )، مدیریت بازرگانی(بازار یابی )، مدیریت بازرگانی (بازار یابی بین الملل )، مدیریت بازرگانی (مدیریت مالی )، زبان وادبیات فارسی و زبان وادبیات فارسی (ادبیات عامه) مشغول به تحصیل هستند.

,

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار هدف از اجرای رشته کار آفرینی را تربیت کارآفرینان برای راه‌اندازی و مدیریت کسب وکار، ارائه مشاوره و انجام خدمات تخصصی به کارآفرینان و تدریس مهارت‌های کارآفرینی در موسسات مشاوره و آموزش کارآفرینی بیان کرد.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: عارضه یابی و ارائه راهی برای حل آن به مدیران و مالکان کسب و کارهای کوچک از دیگر وظایفی است که از فارغ¬ التحصیلان این بخش انتظار می¬ رود و دانشجویانی که در این رشته تحصیل می¬ کنند با گذراندن دروس تخصصی استقرار کسب وکار، تشخیص فرصت‌ها، توسعه محصول جدید و مدیریت کسب‌وکار، دانش لازم را برای راه اندازی کسب‌ و کار پیدا می کنند.

,

وی اضافه کرد: این دانشجویان با سپری کردن واحد کارآموزی مهارت لازم را در محیط واقعی کسب می‌کنند.

,

عبدالمنافی تحصیل در این رشته را به افرادی که روحیه کارآفرینی و خوداشتغالی دارند توصیه کرد و ادامه داد: این موفقیت را حاصل تلاش و پیگیری های مستمر همکاران دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار و دانشگاه پیام نور استان اصفهان و یکی از نتایج برگزاری موفقیت آمیز چهار دوره همایش ملی مدیریت و کار آفرینی در دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار می دانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه