اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی نطنز خبر داد:

مراجعات برای طلاق در نطنز کاهش یافته است

مراجعات برای طلاق در نطنز کاهش یافته است
محبی گفت: کلاس های آموزشی به طور حتم در پیشگیری از آسیب های اجتماعی که اعتیاد و طلاق مهم ترین آن ها هستند تاثیر فوق العاده ای دارند کما اینکه همین برگزاری آموزش ها در کاهش مراجعات برای طلاق در نطنز نقش مهمی را ایفا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز، رئیس اداره بهزیستی شهرستان نطنز امروز در هفتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری ذیل شورای مبارزه با مواد مخدر که در محل اداره برگزار شد، اظهار کرد: بخش زیادی از خانواده های زیر پوشش و جامعه هدف اداره بهزیستی در سطح شهرستان در کلاس های آموزشی شرکت کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز، ,

مهدی محبی افزود: برای رسیدن به هدف نهایی و پیش بینی شده و هم چنین به حداقل رسیدن آسیب های اجتماعی در جامعه همه دستگاه های دولتی باید برای مخاطبان خود فراگیری این آموزش ها را پیش بینی کنند.

,

وی تصریح کرد: این نوع کلاس ها به طور حتم در پیشگیری از آسیب های اجتماعی که اعتیاد و طلاق مهم ترین آن ها هستند تاثیر فوق العاده ای دارند کما اینکه همین برگزاری آموزش ها در کاهش مراجعات برای طلاق در نطنز نقش مهمی را ایفا کرده است.

,

رئیس اداره بهزیستی نطنز اضافه کرد: موضوعی که بارها از طرف بهزیستی مورد تاکید قرار گرفته و می طلبد تا ادارات و نهادهای دولتی نیز به طور ویژه به آن نگاه کنند این است که این دوره ها آگاهی بخشی نسبت به آثار آسیب های اجتماعی که بنیان خانواده را نشانه گرفته است را افزایش می دهد.

,

وی با تاکید بر این که گاهی خانواده ها در همین جلسات به اهمیت موضوع پی می برند، بیان کرد: علت های اصلی روبرو شدن جوانان و نوجوانان با آسیب های اجتماعی و به احتمال زیاد آسیب پذیر شدن در مقابل آن خلا هایی است که در خانواده ها وجود دارد که بازهم نقش این جلسه های آموزشی در پرکردن این خلائ ها با آگاهی بخشی غیر قابل انکار است.

,

محبی در ادامه به اهداء لوح قدردانی مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری اصفهان به بهزیستی نطنز به خاطر تنظیم سند جامع پیشگیری شهرستان اشاره و ابراز کرد: بهزیستی نطنز آمادگی کامل خود را برای برگزاری دوره های آموزشی مختلف در ادارات و نهاد ها اعلام می کند.

,

وی خاطر نشان کرد: در بهمن ماه امسال همایش پیشگیری از اعتیاد با همکاری اداره بهزیستی، هلال احمر، ستاد مبارزه با مواد مخدر و آموزش و پرورش برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه