اخبار داغ

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

بصیرت و اطاعت مردم از ولایت، فتنه سال 88 را خنثی کرد

بصیرت و اطاعت مردم از ولایت، فتنه سال 88 را خنثی کرد
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: در فتنه سال 88 اگر هوشمندی مردم و اطاعت از ولی فقیه نبود خدا میداند انقلاب چه سرنوشتی پیدا میکرد و اینها همه متکی به بصیرت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طبس نیوز، سردار علی فضلی در مجمع بسیج طبس گفت: بسیج ده ها میلیونی بدون مشارکت مردم ممکن نمیشود جز اینکه این هیات های اندیشه ورز و این مجمع ها به اداره بسیج بیانجامد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طبس نیوز,

وی با اشاره به فتنه 88 گفت: 9 دی یوم الله است آنگاه که مردم به میدان آمدند همه چیز عوض شد مثل زمان انقلاب که مردم به میدان آمدند و همه چیز عوض شد.

,

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: اگر 38 سال از انقلاب را پشت سرگذاشتیم حوادثی آن را تهدید کرده است اما چون مردم در این انقلاب اسلامی، با وحدت به میدان آمدند از همه آنها عبور کردند.

,

وی با بیان اینکه حوادثی بعد از جنگ رخ داد که اوج آنها حادثه عمیق فتنه 88 بود افزود: ده سال قبل و سالهای ماقبل آن در قزوین و اسلامشهر حوادثی شبیه به آن وجود آمد که عمق آن در سال 88 بود، فتنه ای که شبیه آن در صدر اسلام به وجود آمد.

,

سردار فضلی ادامه داد: در آن زمان گروهی که قصد کودتا داشتند با هدف اینکه با رحلت رسول حق خلافت را از حضرت علی(ع) و فرزندان معصومش قطع کنند و این کار را هم کردند.

,

وی بیان داشت: کسانی که بیعت شکنی کردند و جنگ ها بر حضرت تحمیل کردند و غنایمی را به دست آوردند.

,

وی با اشاره به خسارات مالی و جانی فتنه 88 گفت: والله قسم آسیب دیدگان فتنه 88 که برای رسیدگی و جبران خسارت میرفتیم همه یک چیز را میگفتند که چرا میخواهید اجر ما کم شود.

,

وی گفت: کسانی که فرزند خود را از دست داده بودند، سرو دستشان شکسته بود و یا موتور، ماشین و خانه اش از بین رفته بود اما هیچکدام توقعی نداشتند.

,

وی هشدار داد: فتنه یعنی شیرینی حاصل از انتخاباتی که صلابت حضور گسترده و بی نظیر مردم با آن ابعاد را به کام مردم ما تلخ کردند که البته این را از قبل بستر سازی کردند و گفتند شاید تقلب شود.

,

وی با طرح سوالی گفت: اگر تقلبی در راه بود پس در دوران شما هم شاید تقلبی صورت گرفته باشد، اما اینها که از قبل  تمرین و خود را آماده کرده بودند.

,

وی با بیان این که کلید رمز آن ها تقلب بود افزود: «تقلب» کلید یک رمز برای یک حادثه و تحمیل اراده است که غربی‌ها، آمریکایی‌ها و مستکبرین در عقبه این کار قرار گرفتند و عناصر بی بصیرتی هم در داخل آنها را حمایت کردند.

,

سردار فضلی یادآور شد: هدف اینها این بود که همه کشور را متاثر کنند و آغاز این فتنه در کرج بود که بر روی پله های فلزی سالن امتحانات یک دانشگاه پا کوبیدند، فریاد کشیدند و برگه های امتحانی دانشجویان را پاره کردند و شیشه ها را شکستند که این حرکت آنان به سرعت جمع شد.

,

وی ادامه داد: در روز بیست و پنجم یک راهپیمایی با میدان داری سران فتنه برگزار شد درحالی که ساز و کار اعتراض به نتایج این نبود باید شکایت می کردند اما تا آخر هم شکایت نکردند و چراکه ظاهرا برای پیگیری و شکایت چیزی نبود که دستاویز آن ها باشد.

,

وی افزود: در خیابان های تهران به ویژه خیابان انقلاب به مراکز دولتی و پایگاه های بسیج خسارات زیادی را وارد کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: در روز 28 خرداد در نماز جمعه که بعد از خطبه های رهبرمعظم انقلاب و استغاثه از امام زمان(عج) تصور این بود که این پایان است اما 30 خرداد اوضاع به اوج خود رسید و این قضیه تا 8 ماه به درازا کشید.

,

وی خاطرنشان کرد: از بسیاری از شهر ها برای حفاظت از انقلاب به تهران آمدند و مردم تهران و بسیجیان در برخی از شب ها بیش 100 هزار نفر در کف خیابان داشتیم که کمترین آن 50 هزار نفر و در برخی شب ها که کاری نبود 25 هزار نفر در میدان بودند.

,

وی تاکید کرد: ما چنین شرایطی را پیش بینی نمی کردیم و خود مردم برای این فراد در حسینیه ها، مدارس، مساجد و خانه هایشان غذا تهیه می کردند.

,

وی بیان کرد: مردم خود را از فتنه گران کاملا جدا کردند، روشنگری ها انجام شد، اگر هوشمندی مردم و اطاعت از ولی فقیه نبود خدا میداند انقلاب چه سرنوشتی پیدا میکرد و اینها همه متکی به بصیرت است.

,

وی تاکید کرد: بسیاری از مسئولین در این حادثه تجدید و مردود شدند اما پیروز این میدان مردم بودند که اطاعت امر ولی  و نائب امر آقا امام زمان(عج) کردند و باید مراقب و هوشیار باشیم که بیرون از همین در دشمن در کمین نشسته است.

,

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند علیه مردم هجمه فرهنگی راه افتاده است دیری نگذشت که گفتند شبیخون فرهنگی راه افتاده و بعد گفتند براندازی فرهنگی و در فتنه 88 گفتند جنگ نرم راه افتاده است.

,

وی گفت: برای مقابله با جنگ نرم باید دعا کنیم و از علمایی که درس اخلاق و دین و طهارت میدهند برای دفاع از انقلاب اسلامی اطاعت کنیم.

,

وی ادامه داد: اگر از ارزش ها فاصله بگیریم ممکن است هر حادثه ای برای انقلاب اتفاق بیفتد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه