اخبار داغ

حکایتی تلخ از فرودگاه شهید بهشتی استان اصفهان؛

خرید ایرباس مستکبرین از جیب مستضعفین

خرید ایرباس مستکبرین از جیب مستضعفین
در حالی که دولت از برجام ناتوان بیرون آمد و تمام سرمایه کشور را به باد داد، برای شانتاژ انتخاباتی اقدام به خرید ایرباس کرد، اما این اقدام نه تنها دردی از مردم مستضعف دوا نکرده که استخوانی بر زخم‌های بی شمار آنان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای اصفهان، پیش از ظهر امروز حجت الاسلام عباس ابن‌علی که از سفر زیارتی مشهد مقدس به اصفهان بازگشته بود، در فرودگاه شهید بهشتی استان اصفهان شاهد یک واقعه ناگوار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای اصفهان،,

او به پارکینگ مراجعه می‌کند تا پس از تسویه صورتحساب ماشین که ۳روز در پارکینگ فرودگاه بوده، به منزل برود، اما برخلاف انتظار، متوجه میشود که مبلغ پارک تفاوت فاحشی با روزهای، اخیر دارد، ابن‌علی می گوید:«چند ماه پیش پارکینگ به ازای ۳شب، مبلغ ۱۲ هزار تومان دریافت می کرد اما این‌بار به من گفتند باید ۵۶ هزار تومان پرداخت کنم».

,

آری در واقع در طول این چند روز پارکینگ فرودگاه شهید بهشتی اصفهان حدود ۵ برابر افزایش قیمت پارک داشته است و حال آنکه این میزان افزایش یک روند غیرطبیعی و نامعمول به حساب می آید.

,

در ادامه حجت الاسلام ابن علی که از روحانیون سرشناس و صاحب نام اصفهان به شمار می آید از مسئولین پارکینگ سراغ مسئول فرودگاه را می گیرد تا علت این افزایش ناگهانی قیمت را جویا شود، مسئولین پارکینگ ضمن اذعان به عدم حل این مشکل او را راهنمایی می کنند.

,

وی به سمت اتاق مدیر فرودگاه روانه می شود و با توجه به اینکه او را نمی شناخته سراغش را از شخصی که در محوطه حضور داشته (که همان مدیر فرودگاه بوده) می گیرد، مدیر نیز در کمال بی توجهی او را دست به سر می کند، آقای ابن علی وقتی از شخص دیگری سراغ مدیر را می گیرد، در کمال ناباوری متوجه می شود مدیر فرودگاه خودش را معرفی نکرده و او را به دنبال نخود سیاه فرستاده، وقتی حاج عباس به سمت مدیر بر می گردد مشاهده می کند که مدیر سوار ماشینش شده و به سرعت فرودگاه را ترک می کند.

,

وقتی حاج آقا ابن علی از مدیر نا امید می شود به سراغ حراست فرودگاه می رود و مسئله را با آنان در میان می گذارد، حراست ادعا می کند که این قانون از بالا ابلاغ شده و ما نمی توانیم این مشکل را حل کنیم، اما ابن علی به آنان می گوید:«آیا شما نسبت به این قضیه اعتراض نکردید، چه بسا فردی ماشین مدل پائینی داشته باشد و بضاعت مالی آنچنانی هم نداشته باشد، همچنین این مشکل از طرف شما هم وجود دارد که مبلغ پارک را به اطلاع مردم نرسانده اید».

,

حراست در جواب او با تندی می گوید: «ما امروز مهمان داریم برو پولت را بپرداز و وقت ما را نگیر، در غیر اینصورت با برخورد قانونی ماموران حراست مواجه خواهی شد».

,

ابن علی از ماموران حراست نیز قطع امید می کند، وقت نماز ظهر فرا می رسد و به نمازخانه فرودگاه می رود، بین دو نماز از امام جماعت اجازه می گیرد و مسئله ای را برای عموم بازگو می کند: «در حدیث آمده است که ان الصلاه تنهی عن الفحشاء و المنکر، هرکسی در مجموعه خود موظف است منکرات را بشناسد، و مردم را از آن نهی کند، اقدام امروز حراست و مدیر فرودگاه منکر است، از طرفی فرودگاه مردم را از افزایش قیمت ها باخبر نکرده و مرتکب خطا شده، البته هیچ کس خدمات فرودگاه را منکر نمی شود لکن باید به درد دل مظلومین توجه کرد».

,

در این میان یکی از مسئولین حراست با سرعت به سمت یکی از نمازگزاران می دود و در گوش او می گوید: «پاشو یه چیزی بگو و این حاج آقا را ساکت کن»، آن شخص نیز بر می خیزد و می گوید: «حاج آقا تریبون نماز جماعت جای مطرح کردن مسائل شخصی نیست».

,

نگهبانان پارکینگ که خود برای ادای فریضه نماز جماعت، آنجا حضور داشتند در واکنش به این سخنان، به امام جماعت می گویند: «ما نیز از این وضعیت خسته شده ایم چراکه مردم آنرا از چشم ما می بینند و به ما بد و بیراه می گویند»، در ادامه نگهبان ها از ابن علی می خواهند تا به نتیجه رسیدن این قضیه ماجرا را دنبال و ماحصل را به اطلاع آنها برساند.

,

ابن علی اما به نتیجه ای نمی رسد و مسئولین فرودگاه به بهانه مهمان دار شدن و حضور دو مدیر فرودگاه مهم کشور، او را دست به سر می کنند و او مجبور به پرداخت هزینه می شود.

,

حاج آقای ابن علی در گفتگو با خبرنگار ندای اصفهان بیان می کند: «گمان کنم دولت می خواهد پول ایرباسی که به درد مستضعفین نمی خورد و تنها کاراییش سفرهای خارجی است را از جیب مردم مظلوم بپردازد».

,

او از این اقدام مدیر و حراست فرودگاه گلایه دارد و با توجه به بی حرمتی که به شخص ایشان و جایگاه روحانیت شده اظهار می کند: «این گونه رفتارها با اعتدال، تدبیر، امید یا کدام یک از شعارهای دولت فعلی سازگار است؟»

,

در پایان حجت الاسلام ابن علی حقیتی تلخ از زبان مردم مظلوم را بازگو می کند: «اگر ایرباس برای مردم مستضعف خریده اید که پولشان به سوار شدن به این گونه هواپیماها قد نمی دهد اگر هم برای مستکبرین خریداری کرده اید چرا پولش را باید مردم بی بضاعت بپردازند؟»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه