اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز مطرح کرد:

کمک ۲ میلیارد تومانی مردم البرز به موکب اربعین/ساخت ۶ درب ضریح عموی امام زمان (عج) در کرج

کمک ۲ میلیارد تومانی مردم البرز به موکب اربعین/ساخت ۶ درب ضریح عموی امام زمان (عج) در کرج
سلیمان شکری: مردم استان البرز امسال ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی مردم البرز برای اربعین همیاری کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز عصر سه شنبه ۲۸ دیماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نقش آنها در اطلاع رسانی فعالیت های این ستاد خواستار شفاف سازی این مسئله که عموم عتبات عالیات را با حج و زیارت اشتباه خواهند گرفت توسط خبرنگاران شد و گفت: مردم استان البرز امسال ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی مردم البرز برای اربعین همیاری کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴,

, ,

سلیمان شکری با بیان اینکه در اربعین امسال ۳ میلیون نفر از ایران عازم عراق شدند و مسئولیت پذیرایی و اسکان ۷۵۰ هزار نفر از آنان به ایران واگذار شد افزود:  خدمات رسانی به ۲۵ هزار نفر سهم استان البرز در این همایش معنوی شد که با اعزام ۶۴ دستگاه کامیون، کامیونت و تریلر با محموله های خوراکی، پشتیبانی و…خدمت رسانی انجام شد.

,

وی زمان تشکیل ستاد عتبات عالیات در کشور را دو دهه اخبر اعلام کرد و اظهار داشت: بیشترین کمک طی به بازسازی بقاع متبرکه همواره توسط اقشار ضعیف انجام شده و در بررسی های انجام شده استان خراسان جنوبی طی دو سال اخیر بیشترین کمک را به این ستاد داشته است درحالیکه ۷۰ درصد مردم آن مستمری بگیر کمیته امداد هستند.

,

شکری به مرمت و بازسازی ۱۹۰ پروژه توسط ایرانیان اشاره کرد و تصریح کرد: بیشترین تخریب بقاع اهل بیت (ع) در زمان رژیم بعث به وقوع پیوست و البته البرز در کنار دیگر استان ها نقش پررنگی در عرصه بازسازی عتبات داشته است و ساخت ضریح حبیب بن مظاهر (ع) در سال گذشته گویای این مسئله خواهد بود.

,

وی گفت: البرز در سال جاری عهده دار ساخت ۶ درب ضریح آقا سید محمد (ع)، عموی بزرگوار امام زمان (عج) شده و امیدواریم در نیمه اول سال آینده کار ساخت به اتمام برسد و همچنین وظیفه ساخت یک درب حرم امام حسین (ع) به البرز واگذار شده که امیدواریم تا یکی دوماه آینده آن را به ما محول کنند.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در خاتمه با اشاره به سابقه درخشان استان البرز در راستای اجرای طرح های ویژه در کربلای معلی طرح ابرسانی به نجف اشرف و بازسازی گنبد حضرت علی (ع) را از دیگر اقدامات ویژه شهر کرج برای خدمت به اهل بیت (ع) عنوان کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه