اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

جدا کردن آب شرب شهر از روستا و اصلاح شبکه از ضروریات خلیل‌آباد است

جدا کردن آب شرب شهر از روستا و اصلاح شبکه از ضروریات خلیل‌آباد است
فرماندار خلیل‌آباد گفت: با توجه به خشک‌سالی‌های اخیر و کاهش نزولات آسمانی، سال سختی برای آبفا در پیش است که باید با تدابیر خوب آن را برطرف کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری، فرماندار خلیل‌آباد روز گذشته در دیدار با مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان رضوی، اظهار داشت: خلیل‌آباد ازنظر کیفیت آب وضعیت بسیار خوبی دارد ولی ازلحاظ تأمین آب نیز با مشکلاتی روبه‌رو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی تأمین مشترک آب شهری و روستا را در شهرستان از مشکلات شرکت آب و فاضلاب دانست و خاطرنشان کرد: مجزا کردن آب شرب شهر از روستا و اصلاح شبکه‌های آب‌رسانی فرسوده نیز از ضروریات شهرستان است.

,

شاکری بابیان اینکه با اعتبارات اندک اصلاح شبکه آب‌رسانی سخت است، تصریح کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا این مشکل به‌زودی حل شود تا با بحران آب‌رسانی در شهر و روستا مواجه نباشیم.

,

وی با اشاره به پروژه ساخت مخزن آب شرب اردوگاه شهید جعفریان خلیل‌آباد، اذعان کرد: مخزن آب شرب اردوگاه می‌تواند در ایام بحران و پیک مصرف کمک خوبی برای تأمین آب شرب شهر باشد.

,

فرماندار خلیل‌آباد در پایان بابیان اینکه در ایام تابستان با مشکل تأمین آب شرب مواجه بودیم، خاطرنشان کرد: با توجه به خشک‌سالی‌های اخیر و کاهش نزولات آسمانی، سال سختی برای آبفا در پیش است که باید با تدابیر خوب آن را برطرف کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه