اخبار داغ

رئیس هیئت مدیره شهرک صنوف آلاینده دهگلان:

بدهکاری 2 میلیاردی شهرک صنوف آلاینده دهگلان به پیمانکار

بدهکاری 2 میلیاردی شهرک صنوف آلاینده دهگلان به پیمانکار
رئیس هیئت مدیره شهرک صنوف آلاینده دهگلان از بدهکار ی 2 میلیاردی این شهرک به پیمانکارخبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، شهرک صنوف  آلاینده جهت انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر دهگلان که در یک کیلومتری مسیر اصلی دهگلان به سنندج واقع و احداث شده است.


در جلسه ای که با حضور اعضا و هیئت مدیره شهرک با فرماندار و مسئولین شهر در مسجد امام غزالی دهگلان برگزار شد مشکلات شهرک رابیان نمودند.

 

درابتدای جلسه هادی محمدی رئیس شورای شهر دهگلان با اشاره به دوعنصر مشارکت و شفافیت گفت: با مشارکت از سوی مردم و شفاف سازی از سوی مسئولین می توان برمشکلات پیشی گرفت.


 وی با اشاره به نگرانی مردم شهر در ایجاد مزاحمت صنوف مزاحم و دستفروشان داخل شهرگفت: مغازه داران ودست فروشان با قراردان اجناس خود درپ یاده روها ایجاد سد معبر می کنند وب اعث مشکلات برای عابران می شود ک باعث نگرانی شدید مردم شهر است.


وی افزود: با مغازه داران و دستفروشانی که ایجا سد معبرنمایند برخورد جدی می شود.

 

در این جلسه فردین کشاورز رئیس هیئت مدیره شهرک صنوف آلاینده دهگلان بزرگترین مشکل این را شهرک را بدهی 2 میلیارد تومانی به پیمانکار داست و گفت: اگر توسط پیمانکار اقدام قضایی شود حدود یک میلیارد تومان ضرر به اعضا جهت کار قضایی وارد می شود.


وی افزود: مشکل ما در عدم پیشرفت شهرک عدم همکاری اعضا درپ رداخت حق السهم برای تکمیل واحدها بوده که بعضی از اعضا مبلغ 20 میلون تعیین شده را پرداخت وب عضی از اعضا هنوز حق السهم را پرداخت نکرده اند که باعث مشکل و نگرانی اعضا شده است.


وی افزود: کل اعضا 281 نفر با 321 واحد مغازه که 36 واحد آن به عنوان حق السهم خرید زمین به شهرداری واگذار شده و در حال حاضر 39 واحد آن تکمیل و به اعضای که حق السهم خود را کامل پرداخت کرده اند واگذار می شود.


درادامه نظری فرماندار دهگلان گفت: از اعضا و هیئت مدیره خواست که با تعامل و همکاری هرچه سریعتر مشکل را حل کنند زیرا هرچه کار شهرک به عقب بیفتد باعث افزایش هزینه می شود.


وی افزود: از اعضا شهرک کسانی که همکاری با اعضا ندارند و در پرداخت حق السهم کوتاهی می کنند  از لیست اخراج وک سانی دیگر جایگرین شوند.


فرماندار دهگلان گفت: کسانی که ازنظر مالی هم دچار مشکل هستند باید از طریق تسهیلات هرچه سریعتر این مشکل حل شود تا صنوفی هرچه سریعتر به آنجا منتقل شوند


 وی افزود: این پروژه باید به سرانجام برسد و اگر رها شود باعث ضرر جبران ناپذیر  برای تمامی اعضا می شود.


 در پایان فرماندار از شهرداری ،اداره آبفای، اداره برق و اداره گاز  شهرستان خواست که جهت پیشبرد شهرک با هیئت مدیره تعامل داشته باشند.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه