اخبار داغ

جهاد کشاورزی لنده با میراث فرهنگی و گردشگری اتمام حجت کرد

خلع ید مجتمع گردشگری موگرمون در صورت عدم تعیین تکلیف

خلع ید مجتمع گردشگری موگرمون در صورت عدم تعیین تکلیف
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لنده در جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان به میراث فرهنگی و گردشگری استان هشدارداد که در صورت عدم تعیین تکلیف مجتمع فرهنگی تفریحی موگرمون این منطقه را خلع ید خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرلنده، مختار مشهدی زاده رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لنده در جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان ضمن آمادگی جهاد کشاورزی جهت تامین میوه ایام نوروز گفت: با هماهنگی صورت گرفته میوه ایام نوروز با یارانه دولتی ذخیره و در ایام نوروز بین مردم توزیع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

وی افزود: بیش از چهار سال است که از آغاز مرحله ساخت مجتمع گردشگری موگرمون در روستای مورجن می گذرد ولی متاسفانه هنوز مشکلات ساخت و ساز آن حل نشده است.

,

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لنده تصریح کرد: این تفرجگاه در زمین های زراعی حاشیه روستای مورجن بنا شده و هنوز تغییرکاربری صورت نگرفته است.

,

وی تاکیدکرد: در صورت عدم پایان طرح تا پایان سال جهادکشاورزی برابر قانون اقدام به خلع ید این پروژه به دلیل مشکلات قانونی خواهد کرد.

,

مشهدی زاده از ادارات فرهنگی نیز خواست تا با تهیه تراکت، بنر و پلاکارد در ایام نوروز در حفظ و حراست از منابع طبیعی و جنگل ها کوشا باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه