اخبار داغ

شهردار منطقه ۳ کرج پاسخ می دهد:

۴۰ درصد از آسفالت شهر کرج درفردیس مصرف می شود/ آغاز عملیات جمع آوری آبهای های سطحی

۴۰ درصد از آسفالت شهر کرج درفردیس مصرف می شود/ آغاز عملیات جمع آوری آبهای های سطحی
فاطمی گفت: ۴۰ درصد از آسفالت شهر کرج درفردیس مصرف می شود و باتوجه به این که دو منطقه از مناطق ۱۲گانه کرج در فردیس واقع شده است سهم خوبی در دست داریم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردیسان، مهدی فاطمی شهردار منطقه ۳ فردیس عصر روز سه شنبه ۲۸ دی ماه در نشست معتمدین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درپاسخ به سوالات مطرح شده  گفت:در طرح تفضیلی شهرستان امکانات بهداشتی و درمانی لحاظ شده است و عملیات جمع آوری آبهای های سطحی آغاز شده است وبحث کلکتور ازفلکه اول تا کانال اجراشده است و در فاز بعدی ضلع شرقی کانال اجرا خواهد شد و بعد از اتمام بلوار شهدا، وارد جاده ملارد خواهیم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی در مورد پارک بانوان فردیس گفت: پارک بانوان فردیس یک مجموعه ۷۰۰۰ متری در پارک تندرستی است که تقریبا دو برابر پارک بانوان در شهر کرج است  که در حال انجام این پروژه هستیم و پارک خانواده در شهرک راه آهن در نظر گرفته شده است.

,

فاطمی عدم مناسب سازی معابر را یک مشکل کشوری خواند و اظهار داشت:مناسب سازی معابردر دستور کار قرار دارد و در معابر جدیدالاحداث مناسب سازی معابر لحاظ می شود.

,

شهردار منطقه ۳ کرج خاطر نشان کرد: ساماندهی دست فروشان در مرحله انتخاب نهایی پیمانکار قرار دارد و با همکاری فرمانداری و اصناف این موضوع در شهرستان فردیس به صورت ویژه تری در دستور کار قرا گرفته است.

,

فاطمی گفت: ۴۰ درصد از آسفالت شهر کرج درفردیس مصرف می شود باتوجه به این که دو منطقه از مناطق ۱۲گانه کرج در فردیس واقع شده است سهم خوبی را در دست داریم  اما با توجه وسعت مناطق ۳ و ۱۰ و ساختمان هایی که با فاصله زیادی از معابر ساخته شده است کمبودهایی در سطح شهر وجود دارد و به طور متوسط ۱۷ کیلومترخیابان احداث شده است.

,

وی تصریح کرد: پل هوایی جاده ملارد با توجه به عبورخطوط فشار قوی با محدودیت مواجه است وپیشنهاد زیرگذر داده شده است و امیدواریم تا با موافقت همراه شود.

,

مهدی فاطمی در پایان خاطر نشان کرد: رای دیوان درخصوص بخشودگی عوارض بعد از کمیسیون اگرنیازبه پایان کار نباشد می توان مهلتی برای عوارض مورد اختلاف داده شود در صورت اختلاف تعیین تکلیف دیوان نهایی تعیین کننده خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه