اخبار داغ

رییس اداره اوقاف و امور خیریه زیرکوه:

باید زمینه رفاه مردم در بقاع متبرکه فراهم گردد

باید زمینه رفاه مردم در بقاع متبرکه فراهم گردد
حجت الاسلام رحیمی در حاشیه آیین فرهنگی مذهبی غبار روبی امامزاده داوود کلاته مزار گفت:باید زمینه رفاه مردم در بقاع متبرکه فراهم گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیرکوه نیوز،شب گذشته طی مراسمی با حضور حجت الاسلام رحیمی ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ، هیات امنا امامزاده داوود کلاته مزار  و جمعی از مردم ،آستان مقدس امامزاده غبارروبی و عطر افشانی  گردید.
در این مراسم حجت الاسلام رحیمی با تاکید بر حرکت بقاع متبرکه به سمت پیشرفت و آبادانی ،از هیات امنا خواست با توجه به درخواست مشارکت مردم در رونق فعالیتهای عمرانی امامزاده هر چه سریعتر نسبت به آغار فعالیت عمرانی و ساخت حسینیه بقعه و اصلاح ورودی امامزاده اقدام کرده تا زائرین بتوانند از این امکانات بهترین بهره را ببرند .
ریاست اداره اوقاف و امور خیریه زیرکوه در ادامه  خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری باید زمینه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی فراهم گردد و یکی از اقدامات در زمینه این امر مهم اعزام روحانی در مناسبت های مختلف به امامزادگان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یرکوه نیوز,
,
,

وی ادامه داد:در این راستا از ابتدای امسال نزدیک به ١٢ روحانی متخصص و باتجربه  از قم به بقاع متبرکه و روستاهای شهرستان اعزام شده اند و در این زمینه فعالیت داشته اند.

,

امام زاده داوود کلاته مزار یکی از بقاع متبرکه شهرستان زیرکوه است که در فاصله حدودا 50 کیلومتری از مرکز شهرستان و بر بلندای قله ای مشرف بر روستای کلاته مزار بخش زهان قرار دارد.

,

 

,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه