اخبار داغ

وقتی فردوسی پور کارشناس خاص رو می کند؛

دایی این بار در قامت کارشناس داوری؛ فنایی مات و مبهوت!

دایی این بار در قامت کارشناس داوری؛ فنایی مات و مبهوت!
با توجه به ادعای عادل فردوسی پور که همواره سعی می کند بگوید برنامه اش بر محور عدالت می چرخد بعید بود که مجری این برنامه پربیننده، عدالت را نادیده بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میدان نیوز، بخشی از برنامه این هفته نود به موضوع داوری دیدار تیم های نفت تهران با سپاهان و استقلال اختصاص داشت تا داوری بازی های این تیم به بوته نقد کارشناس برنامه، محمد فنایی گذاشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز,

اتفاق نادری که در حین صحنه های کارشناسی دیدارهای نفت رخ داد این بود که علی دایی سرمربی نفتی ها روی خط آمد تا پیرامون صحنه های داوری بازی های تیمش در حضور کارشناس برنامه ۹۰ نظرات کارشناسی داده و با ضرب زور و هوچی گری های خاص خود نیز که شده اجازه صحبت به محمد فنایی را ندهد.

,

فنایی کارشناس داوری برنامه ۹۰ که همواره به طور معمول صحنه های داوری بازی های تیم های مختلف را بدون حضور سرمربیان تیم ها انجام می دهد این بار مجبور بود در حضور دایی که روی خط تلفنی برنامه آمده بود نظرات خود را ابراز کند که البته این موضوع همانطور که از ابتدا نیز پیش بینی می شد با حاشیه سازی های علی دایی پیرامون صحنه های داوری که علاقه داشت همه را یکجانبه به سود تیم خود ببیند به موضوعی قابل تامل در برنامه ۹۰ تبدیل شد.

,

علی دایی مربی خود محور فوتبال ایران که همواره با دادو فریاد چه در کنار زمین و چه در مصاحبه های مختلف سعی می کند اهداف خود را پیش ببرد این بار نیز بدون اینکه مجالی به کارشناس داوری برنامه ۹۰ بدهد روی تک تک صحنه های مشکل دار تیمش به اظهار نظر پرداخت تا یک بار دیگر ثابت کند قابلیت این را دارد که در همه امور دخالت کند.
نکته جالب در این ماجرا این بود که فنایی زمانی که دایی مشغول اظهار نظر پیرامون صحنه های بازی بود یا ساکت بود یا اینکه جرات اظهار نظر را نداشت. در آن لحظات دل شیر می خواست که صحنه ای را فنایی بر خلاف میل دایی نظر دهد، چراکه از عواقب مخالفت با علی دایی به خوبی آگاه بود.

,
,

با توجه به شناختی که از روحیات علی دایی وجود دارد و با توجه به ادعای عادل فردوسی پور که همواره سعی می کند بگوید برنامه اش بر محور عدالت می چرخد بعید بود که مجری این برنامه پربیننده عدالت را نادیده گرفته و علی دایی را برای کارشناسی صحنه های داوری تیمش روی خط بیاورد چراکه کارشناس برجسته داوری کشور نیز در این برنامه حضور داشت.

,

شاید این رویه در گذشته نیز رخ داده بود که سرمربیان تیم های مختلف حین کارشناسی برنامه روی خط می آمدند اما مدت مدیدی بود که دیگر شاهد رخ دادن چنین کج سلیقگی از سوی عادل فردوسی پور نبودیم. مجری برنامه نود منعی برای روی خط آوردن علی دایی روی خط تلفنی برنامه ندارد اما اینکه یک سرمربی آنهم فردی مانند علی دایی که به هوچی گری در فوتبال کشور معروف است را روی خط بیاوری تا اجازه صحبت به کارشناس برنامه ندهد از جمله شاهکارهایی بود که یک بار دیگر در برنامه نود شاهد آن بودیم.

,

اگر بنا به تکرار این موضوع باشد از این پس سرمربیان سایر تیم های لیگ برتری می توانند به برنامه نود آمده و به جای کارشناس داوری تمام صحنه های مشکوک بازی تیم هایشان را به سود خود اعلام کنند و لزوم کارشناس داوری دیگر در این برنامه دیده نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه