اخبار داغ

سخنگوی کمسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی:

حمایت از کشاورزان با تسهیلات 20 درصد معنا ندارد؛ دغدغه های کشاورزان در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده است

حمایت از کشاورزان با تسهیلات 20 درصد معنا ندارد؛ دغدغه های کشاورزان در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده است
سخنگوی کمسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی با اشاره مجلس مصر بر حل مشکلات کشاورزان است گفت: دغدغه های کشاورزان در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا, علی وقفچی امروز در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه استان زنجان با بیان اینکه امروز نگاه خوبی به بخش کشاورزان وجود ندارد، اظهار کرد: امروز جهان، جهان علم است و باید با علم کشاورزی مدیریت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه کشاورزی ما همچنان روش سنتی را دارد و باید از این وضعیت خارج شویم، تصریح کرد: امروز خیلی از تولیدکنندگان ما به دلیل ورشکستگی در زندان‌ها هستند و این برای ما ننگ بوده و این امر نیز در شان مقدس نظام جمهوری اسلامی نیست.

,

سخنگوی کمسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا این اتفاقات می‌افتد علت آن این است که ما با هم همدردی نمی‌کنیم، افزود: حلقه‌هایی که باید به هم وصل شود و زنجیره‌ها را تشکیل بدهد در بخش کشاورزی وجود ندارد.

,

وی با اشاره به اینکه امروز همه ما میگوییم مدافع کشاورز هستیم ولی با تسهیلات 20 درصد حمایت از کشاورز امکان ندارد، افزود: بدون توجه به صادرات توجه به بخش کشاورزی شعاری بیش نیست و بدون توجه به تکنولوژی و نیروی انسانی در بخش کشاورزی توسعه در این بخش امکان ندارد.

,

وقفچی با بیان اینکه امروز خیلی از نیرو‌های بازنشسته دولت باید در خانه باشند، بیان کرد: ما باید به نیرو‌های کار آمد در جامعه ارزش قائل شویم و جوانان این مرز بوم که جنگ هشت سال دفاع مقدس با سربلندی اداره کردند امروز هم جوانان این کشور را باور کنیم که این توانایی را دارند.

,

وی با بیان اینکه بعد از اینکه شورای نگهبان برنامه ششم توسعه را تایید کردند در این برنامه همه موارد و دغدغه‌های کشاورزان از بیمه تامین اجتماعی و غیره پیش‌بینی هایی شده است، بیان کرد: نزدیک به 90 درصد مصوباتی که در بحث کشاورزی در مجلس مطرح بود به تصویب رسیده است.

,

سخنگوی کمسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس نیز در حل مشکلات کشاورزان تلاش می‌کند، بیان کرد: دولت نیز باید در حل مشکلات کشاورزان وارد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه