اخبار داغ

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان:

محموله بزرگ پارچه قاچاق به مقصد نرسید/کشف و ضبط 104 طاقه پارچه پرده ای در محور زنجان -خرمدره

محموله بزرگ پارچه قاچاق به مقصد نرسید/کشف و ضبط 104 طاقه پارچه پرده ای در محور زنجان -خرمدره
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف و ضبط محموله بزرگ پارچه قاچاق در محور زنجان- خرمدره خبر داد و گفت: در این راستا 104 طاقه پارچه پرده ای طرح دار در محور زنجان -خرمدره کشف و ضبط شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی امروز در گفت و گو با عصر زنجان، با اشاره به اینکه در راستای مبارزه با قاچاق کالا در استان زنجان یکدستگاه خودروی نیسان در محور زنجان -خرمدره متوقف و و مورد بازرسی قرار گرفته است، اظهار کرد: در بازرسی از خودروی نیسان تعداد 104 طاقه پارچه پرده ای طرحدار محصول کشور ترکیه کشف و ضبط شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

 وی با بیان اینکه پرونده متهم بصورت خارج از نوبت در تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر تشکیل و جلسات رسیدگی برگزار شد،گفت: راننده خودرو ضمن قبول مالکیت محموله ،اعلام کرد هیچ گونه مدرک گمرکی معتبر در راستای ورود قانونی کالاها به داخل کشور را ندارد.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه طبق ارزش گذاری اولیه ،ارزش محموله یک میلیارد و 130 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: پرونده متهم در حال سیر مراحل قانونی بوده تا حکم مقتضی صادر شود.

,

تأیید حکم 948 میلیون ریالی دو پرونده قاچاق کالا در شعب تجدیدنظر سازمان

, تأیید حکم 948 میلیون ریالی دو پرونده قاچاق کالا در شعب تجدیدنظر سازمان,

ممیزی از تأیید حکم 948 میلیون ریالی دو پرونده قاچاق کالا در شعب تجدیدنظر سازمان خبر داد و گفت: این پرونده درخصوص قاچاق 71 دستگاه گوشی تلفن همراه در شهرستان خدابنده و 18 هزارو 900 لیتر نفت سفید در شهرستان زنجان است.

,

وی خاطرنشان کرد: متهمان پرونده ها پس از احراز قاچاق بودن محموله های مکشوفه علاوه بر ضبط محموله ها و خودروی حامل گوشی تلفن همراه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 948 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: با اعتراض متهمان،پرونده ها در شعب تجدیدنظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز مورد بررسی واقع ،در نهایت بدلیل صدور احکام بر اساس موازین قانونی ،آراء صادره عینا تأیید و لازم الاجرا شده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه