اخبار داغ

قطع موقت ارتباط شهر دیرالزور با فرودگاه؛ درگیری ادامه دارد

قطع موقت ارتباط شهر دیرالزور با فرودگاه؛ درگیری ادامه دارد
عناصر داعش به محدوده شمال شرق فرودگاه دیرالزور حمله کرده‌اند اما با مقاومت نیروهای سوری این حملات تاکنون دفع اما مسیر ارتباطی شهر با فرودگاه موقتا قطع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخرین تحولات میدانی از شرق سوریه حاکی است که درگیری شدیدی در شرق شهر دیرالزور میان نیروهای سوری و عناصر تروریستی ادامه دارد اما در عین حال از شدت درگیری‌ در نزدیکی فرودگاه و جنوب شهر کاسته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یک منبع میدانی در گفت‌وگو با «بین‌الملل فارس» اعلام کرد: صدها تن از عناصر تروریستی  شب گذشته حملات خود را در حومه شمال شرق فرودگاه دیرالزور تشدید کردند.

,

وی گفت: گروه تروریستی داعش درصدد است با تسلط بر قبرستان شهر، به سوی فرودگاه شهر پیشروی و آن را اشغال کند.

,

این منبع میدانی افزود: تروریستها تاکنون توانسته اند به قبرستان شهر نفوذ کنند. درگیری ها در محیط قبرستان همچنان در جریان است.

,

به گزارش «بین‌الملل فارس»، در صورت اشغال کامل قبرستان، ارتباط شهر دیرالزور با فرودگاه این شهر به طور کامل قطع می‌شود.

,

تا لحظه تنظیم خبر، منابع میدانی از قطع موقت این جاده توسط تروریستها خبر داده‌اند اما با اعزام نیروهای کمکی و ورود جنگنده‌ها همه تلاشها برای بازگشایی این جاده صورت خواهد گرفت.

,

این منبع همچنین خبر ورود عناصر تروریستی داعش به فرودگاه دیرالزور را تکذیب کرد و گفت: تروریستها متحمل شکست سنگینی شدند اما به دلیل بالا بودن تعداد آنها به هر طریقی تلاش می‌کنند به فرودگاه نزدیک شوند.

,

منابع محلی حاضر در دیرالزور همچنین خبر دادند که تعدادی زیادی از عناصر مجروح داعش در حملات امروز به شهر رقه منتقل شدند.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه