اخبار داغ

برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در نهاوند+ تصاویر

برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در نهاوند+ تصاویر
همایش تعاون، اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی نهاوند با حضور مسئولان شهرستانی و استانی کانون شهید باهنر نهاوند برگزار شد و از کارآفرینان نمونه تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، باهمت اداره کار و رفاه اجتماعی، اداره صنعت و معدن و تجارت و بسیج سازندگی سپاه نهاوند همایش تعاون، اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی نهاوند برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسمین مغیثی امام‌جمعه نهاوند گفت: تعاون همکاری یکی از موضوعاتی است که در دین مبین اسلام و در قرآن کریم نیز به آن اشاره‌شده است.

,

وی اظهار داشت: با تعاون و اجرای اقتصاد مقاومتی می‌توان مشکلات معیشتی مردم را حل کرد و تولید را افزایش داد چون بزرگ‌ترین مشکل کشور ما الآن بیکاری است.

,

امام‌جمعه نهاوند افزود: مسائل اقتصادی مشکل عمده کشور ما است و دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند از این موضوع سو استفاده کنند که به همین دلیل اولویت کار مسئولان باید حل مشکل معیشت مردم باشد

,

مغیثی گفت: هدف از برگزاری این همایش این است که بتوانیم سرمایه‌گذاران را در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی بسیج کنیم چون راه‌حل مشکلات اقتصادی اجرای درست اقتصاد مقاومتی است.

,

در ادامه این همایش کریم حمیدوند فرماندار نهاوند نیز گفت: موضوع کارآفرینی و اشتغال از مباحث مهمی است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم و بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود و جذب سرمایه‌گذار برای جوانان تحصیل‌کرده شغل ایجاد کنیم.

,

وی اظهار داشت: نیروی انسانی تحصیل‌کرده‌ای که در کشور ما وجود دارد سرمایه گران‌بهای است که باید تلاش کنیم در رشته‌های خاص خودشان برای انها ایجاد اشتغال کنیم.

,

حمیدوند افزود: باید به‌خوبی از ظرفیت نیروی کار داخلی استفاده کنیم و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم و به فرامین رهبر انقلاب جامه عمل بپوشانیم.

,

فرماندار نهاوند گفت: باید برای جذب سرمایه‌گذار تلاش کنیم و بتوانیم بخش خصوصی را وارد این چرخه اقتصادی در شهرستان کنیم که در این راه نیازمند همکاری همه دستگاه‌های مربوط هستیم.

,

وی اظهار داشت: نهاوند در زمینه‌های مختلف پتانسیل‌های زیادی دارد که برخی سخت‌گیری‌ها در مقابل سرمایه‌گذاران باعث شده به‌طور مثال درزمینهٔ گردشگری، نهاوند باوجود سراب‌های خروشان ولی مکان زیبای گردشگری نداشته باشد.

,

حمیدوند افزود: باید مشکلاتی که درزمینهٔ جذب سرمایه‌گذار وجود دارد را برطرف کنیم تا بتوانیم بارونق تولید برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم.

,

در ادامه این مراسم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی با اهدای جایزه و لوح تقدیر از کارآفرینان برتر شهرستان نهاوند تجلیل شد.

,

 

,

1121501

, 1121501,

1121506

, 1121506,

1121502

, 1121502,

1121504

, 1121504,

1121503

, 1121503,

1121505

, 1121505,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه