اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه رودان:

خون سه جوان بحرینی زمینه ساز افول و نابودی رژیم آل خلیفه است

خون سه جوان بحرینی زمینه ساز افول و نابودی رژیم آل خلیفه است
مدیر حوزه علمیه ولیعصر رودان گفت:شهادت سه جوان بحرینی شان از ضعف شدید رژیم آل خلیفه و زمان نابودی این حکام جنایتکار را دارد و خون این جوانان زمینه ساز افول و نابودی آنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدیار زارع مدیر حوزه علمیه ولیعصر رودان در گفتگو با هرمز؛ با اشاره به جنایات اخیر رژیم آل خلیفه در به شهادت رساندن سه نوجوان بحرینی، اظهار کرد: حکومت مستبد و ظالم بحرین، چند سالی هست که در برابر خواسته های مشروعی و طبیعی مردم از قدرت و زور استفاده، و هر صدایی را با بدترین شیوه سرکوب و خفه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

زارع افزود: این حکومت ظالم توانایی پاسخگویی به خواسته های مردم بحرین را ندارد، ولی به پشتوانه عربستان سعودی و انگلستان فریبکار، دست به این اعمال شنیع می زند.

,

وی اظهار کرد: رهبر مذهبی مردم را با بهانه های پوچ و بی اساس زندانی می کند و  و عالم مجاهد و بزرگوار، شیخ عیسی قاسم را نیز سلب تابعیت می کند و روز دیگر با مردمی که فقط به دنبال استیفای حق طبیعی و عرفی خود هستند با سلاح گرم و به واسطه اراذل و اوباش سعودی، حمله برده و عده ای از زن و مرد کهن سال را مجروح و بازداشت می کنند و در آخرین اقدام ظالمانه و بی شرمانه خود سه نوجوان مظلوم را اعدام و به شهادت می رسانند.

,

مدیر حوزه علمیه رودان تصریح کرد: همه این اقدامات نشان از ضعف شدید رژیم آل خلیفه و زمان نابودی این حکام جنایتکار را دارد.

,

وی ادامه داد: این تجربه را مردم عزیز ایران کردند و یکی دو روز پیش سالگرد فرار شاه معدوم از ایران اسلامی بود، که در آن زمان هم، شاه مستبد و ظالم هر جنایتی که توانست انجام داد و چه تعداد جوان های ما را به شهادت رساند و بسیاری از علما را تبعید و یا زندانی کرد و چه افراد زیادی به جرم دفاع از مرجع تقلید خود به بدترین شکل در زندانهای ساواک شکنجه شدند و به شهادت رسیدند، ولی چون هدف آنها اعتلای اسلام بود بالاخره پیروز شدند.

,

زارع اضافه کرد: هم اکنون مردم مظلوم و ستمدیده بحرین یقین داشته باشند که وعده الهی محقق خواهد شد و نصرت الهی بسیار نزدیک است و این اعمال شنیع نشان از نابودی رژیم آل خلیفه دارد و قطعا خون این جوانان مظلوم و بی گناه پایمال نمی شود و به زودی ثمره خون این صبوری کردن ها را می بینند و جشن پیروزی را خواهند دید.
مدیر حوزه علمیه رودان خاطرنشان کرد: سازمانهای بین المللی هم در دفاع از این رژیم کثیف سکوت کرده اند و باره ها نشان داده اند که در برابر پول و تهدید بعضی از کشورها حق را پایمال می کنند، ولی جهان اسلام در برابر جنایات رژیم آل خلیفه ساکت نخواهد نشست و سازمان ملل می خواهیم در برابر این اقدامات خارج از انسانیت آل خلیفه موضع گرفته و از حقوق بشر در این کشور دفاع کند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه