اخبار داغ

حجت الاسلام پژمان فر در واکنش به سخنان رئیس جمهور در نشست خبری:

باید 80 میلیون عینک جدید سفارش دهیم تا مردم آنطور که مسئولین می خواهند به دنیا نگاه کنند

باید 80 میلیون عینک جدید سفارش دهیم تا مردم آنطور که مسئولین می خواهند به دنیا نگاه کنند
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دستاوردهای گفتگوی دیشب روحانی، عینکی کردن مردم ایران است؛ باید سفارش دهند 80 میلیون عینک جدید برای مردم ساخته شود تا آنطور که مسئولین می خواهند به دنیا نگاه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان فر در گفتگو با ناب نیوز در واکنش به برخی سخنان رئیس جمهور در نهمین نشست خبری خود نسبت به منتقدان دولت، گفت: اگر رئیس جمهور در دفاع از عملکرد خود عصبانیت را کنار بگذارد، بهتر می تواند مسائل را منتقل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم بهترین قضاوت کننده در خصوص مسائل و صحبت ها هستند، ابراز کرد: افرادی که در جامعه در موقعیت هایی قرار دارند، باید امروز کمتر صحبت کنند و بدانند مردم در مقابل این صحبت ها قضاوت کرده و واکنش نشان می دهند.

,

وی با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه این موضع گیری ها اثر خود را نشان خواهد داد، اذعان داشت: مردم در کوچه و خیابان دستشان به مسئولین اجرایی کشور نمی رسد و بخشی از ارتباطات آنها با نماینده های مجالس واقشار مختلف مشکلات خود را مطرح می کنند؛ نباید با مردم بااین ادبیات غیرمودبانه و از روی عصبانیت و فریاد برخورد کرد.

,

حجت الاسلام والمسلمین پژمان فر با تاکید بر اینکه این برخورد نتیجه منفی برای دولت در پی دارد، خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای گفتگوی دیشب روحانی، عینکی کردن مردم ایران است؛ باید سفارش دهند 80 میلیون عینک جدید برای مردم ساخته شود تا آنطور که مسئولین می خواهند به دنیا نگاه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه