اخبار داغ

رئیس اداره آموزش و پرورش تنگستان:

فیلم های جشنواره رشد بر پایه مفاهیم آموزشی، فرهنگی و هنری به نمایش در می آیند

فیلم های جشنواره رشد بر پایه مفاهیم آموزشی، فرهنگی و هنری به نمایش در می آیند
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان تنگستان گفت: نمایش این گونه فیلم ها در مدارس، نقش موثری در استعدادیابی و پرورش قدرت نقد فیلم در دانش آموزان دارد، ضروری است راهبران آموزشی نیز در روستاها و مدارس مربوط به حوزه خود، در این راستا، همکاری لازم را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، حسین پولادیان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان تنگستان اظهار داشت: چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد با هدف آموزش دانش آموزان از طریق فیلم از تاریخ  95/11/2 تا 95/11/7در مدارس کشور برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما،,

, ,

رئیس آموزش و پرورش تنگستان با اعلام تاریخ دوم بهمن ماه به عنوان زمان افتتاح این جشنواره؛ تصریح کرد: فیلم های جشنواره، با حضور مسئولین، فرهنگیان، دانش آموزان و علاقه مندان به فیلم به مدت یک هفته در سینمای تربیت تنگستان به نمایش درمی آید؛ ضروری ست مدیران مدارس شهری و روستایی، فیلم های این جشنواره را برای این دانش آموزان با توجه به سطح سنی آنان، به نمایش بگذارند.

,

پولادیان با بیان این که فیلم های جشنواره رشد برپایه مفاهیم آموزشی، تربیتی، فرهنگی و هنری تهیه و به نمایش در می آیند؛ افزود: نمایش این گونه فیلم ها در مدارس، نقش موثری در استعدادیابی و پرورش قدرت نقد فیلم در دانش آموزان دارد، ضروری ست راهبران آموزشی نیز در روستاها و مدارس مربوط به حوزه خود، در این راستا، همکاری لازم را داشته باشند.

,

در این نشست، مرتضی کرمی به عنوان رابط جشنواره فیلم رشد، به بیان دیدگاه ها  و راهکارهایی جهت برگزاری بهتر این جشنواره پرداخت.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه