اخبار داغ

موج تاخیر پروازها در فرودگاه ارومیه/ پاسخ مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی به گلایه های شهروندان

موج تاخیر پروازها در فرودگاه ارومیه/ پاسخ مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی به گلایه های شهروندان
تعدادی از شهروندان ارومیه طی ارسال پیامکی به سایت خبری اروم نیوز خواستار پیگیری تاخیر پروازها از مدیرکل فرودگاه های استان بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، تعدادی از همشهریان در اعتراض به وضعیت پروازها از فرودگاه ارومیه و تاخیرهای پی در پی در این فرودگاه سوالاتی را مطرح کرده بودند که برای پیگیری آن سراغ مدیرکل فرودگاه ای آذربایجان غربی رفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

کمال پرهیزکار در پیگیری این خواسته مردم، عمده دلیل تاخیر پروازها، جز در موارد مربوط به شرایط آب و هوایی، را مربوط به شرکت های هواپیمایی دانست و گفت: شرکت ها به عنوان صاحبان هواپیماها وظیفه حمل و نقل مسافر را بر عهده دارند و فرودگاه ها وظیفه تامین باند پرواز و تجهیزات جهت نشست و برخواست ایمن پروازها را بر عهده دارند.

,

وی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار ما مبنی بر آمار نشست و برخواست های هفتگی فرودگاه ارومیه نیز افزود: در این فرودگاه هفتگی 70 نشست و برخواست صورت می گیرد.

,

مدیر کل فرودگاه های استان اظهار داشت: پروازهای داخلی فرودگاه ارومیه در حال حاضر به مقاصد تهران و مشهد می باشد و بدیهی است در صورت اطمینان از وجود تعداد مسافر کافی شرکت های هواپیمایی سایر مقاصد پروازها را در برنامه خود قرار خواهند داد .

,

پرهیزکار با اشاره به آمار تعداد مسافران داخلی و خارجی در طول 9 ماهه گذشته سالجاری نیز گفت: در این مدت تعداد مسافران داخلی 273 هزار و 522 نفر و تعداد مسافران خارجی نیز 32 هزارو 535 نفر می باشد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرودگاه ارومیه در حال حاضر در حال پیشبرد پروژه های خود می باشد و توسعه زیرساخت های خود را برای پاسخگویی به نیازهای آتی هوایی استان برابر طرح جامع مصوب مد نظر قرار داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه