اخبار داغ

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان:

دولت از تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای استقبال می‌کند

دولت از تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای استقبال می‌کند
معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه سیاست دولت بر این است تا فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای گسترش یابند، گفت: خدمات به واحدهای صنفی کوچک از لحاظ امنیتی و غیره هزینه‌بر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   آرمان کرمان؛ غلامعباس عربپور در گردهمایی روسای ادارات سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان به میزبانی شهرستان بافت افزود: دیدگاه فروشگاه‌های زنجیره‌ای حذف واسطه‌هاست و اعتقاد بر این است هرچه مسیر کوتاه‌تر شود، رفاه، امنیت و ریسک اقتصادی بهتر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

وی ادامه داد: سیاست دولت بر این است تا فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای گسترش یابند و دولت اعتقاد دارد که خدمات به واحدهای صنفی کوچک از لحاظ امنیتی و ... هزینه‌بر است.

,

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان،  با بیان اینکه روش‌ها صنفی سنتی باید تغییر کنند، بیان داشت: جلسه‌ای متشکل از 22 نفر و همه اتحادیه‌ها در کرمان داشتیم و دغدغه اصلی آنان این بود که با تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای اشتغال از بین می‌رود.

,

عربپور ادامه داد: باید به سمت فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای برویم و اصناف با مشارکت و همکاری می‌توانند خود فروشگاه‌هایی تاسیس کنند و مطمئن باشید، فروشگاه‌های دیگر هم پدید می‌آید.

,

وی با اشاره به اینکه صنوف با مراجعه به نمایندگان درصدد جلوگیری از تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند، ابراز داشت: هر مسئولی تا چه اندازه می‌تواند از روش‌های معمول و سنتی حمایت کند.

,

عربپور خاطرنشان کرد: سهم ما از تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای تا کنون تنها پنج درصد است و هنوز 95 درصد ظرفیت داریم، باید مدیریت کنیم که به چه شکل می‌توان اصناف را به این حوزه متصل کرد تا سود حاصل کنند.

,

وی گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها در چارچوب کمیته نمایشگاه‌ها باشد و اول نیازسنجی انجام و این کار بر عهده کمیته نمایشگاه‌ها به ریاست رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هر شهرستان است.

,

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: این کمیته وظیفه دارد تا بررسی کند که آیا از برپایی نمایشگاه‌ها با عناوین مختلف بازاریان متضرر می‌شوند و آیا با اجناس بی‌کیفیت به مردم توهین نمی‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه