اخبار داغ

مسئول بسیج رسانه چهار محال و بختیاری:

برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر/ برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند

برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر/ برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند
مسئول بسیج رسانه چهار محال و بختیاری گفت: از 490 اثر رسیده شده به دبیرخانه جشنواره 18 اثر آن برگزیده و تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازبام ایران خبر؛سرهنگ عیسی حیدری مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر ، اقتصادمقاومتی اقدام و عمل، دشمن شناسی ، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، جنگ نرم و تقویت روحیه خود باوری از موضوعاتی بوده است که اصحاب رسانه آثار خود را در این زمینه ارائه داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,

وی تصریح کرد: ۹۸ اثر از نشریات مکتوب نظیر هفته‌نامه‌ها، دو هفته‌نامه‌ها و ماهنامه‌ها، 364 اثر از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و ۲۸ اثر از صدا و سیمای استان به دبیرخانه جشنواره رسید.

حیدری اسامی پذیرفته شدگان را به شرح ذیل اعلام کرد: محمد جان نثار از نشریه جوان و طهمورث فتاحی از نشریه امین بختیاری در بخش نشریات، سید حسین میر فروغی از خبرگزاری فارس و احسان قائدی از جهانبین نیوز در بخش سایت و ناصر اکبرپور از سیمای مرکز استان در بخش اخبار برتر سیما در موضوع اقتصاد مقاومتی معرفی شدند.

همچنین از عشرت شایق از نشریه جوان در بخش نشریات و نرگس ریاحی و فاطمه باقرزاده از مشکات برین در بخش سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و شهرزاد شاهسمندی در تولیدات صدا و سیما به عنوان برگزیده در موضوع جنگ نرم تجلیل شد.

شجاع کریمی از نشریه هم اندیشان در بخش نشریات و احسان قائدی از جهان‌بین نیوز و نرگس ریاحی از مشکات برین در بخش سایت‌ها و خبرگزاری‌ها در موضوع جنگ نرم تجلیل شدند.

همچنین حسین فتاحی از نشریه امین بختیاری در بخش نشریات و سروش غلامی از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در بخش دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش سایت و خبرگزاری‌ سایت خبرگزاری به عنوان برگزیده معرفی شدند.

سید حسین میرفروغی از خبرگزاری فارس در زمینه تقویت روحیه خودباوری  از افرادی بودند که در این جشنواره از آن ها تجلیل شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه