اخبار داغ

همزمان با ایام مبارک میلاد حضرت زینب (س)

بازدید رایگان از آسمان نمای دیجیتالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

بازدید رایگان از آسمان نمای دیجیتالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
بازدید رایگان از آسمان نمای دیجیتالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در 16 روز از ایام مبارک دهه فجر برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  بام ایران خبر؛ فرزاد رحیمی مدیرکل کانون استان با تاکید بر اجرای فعالیت های علمی، فرهنگی و بهره مندی عموم مردم از این فعالیت ها از بازدید رایگان آسمان نمای دیجیتالی در شانزدهمین روز از بهمن ماه سال جاری همزمان با ایام مبارک دهه ی فجر، میلاد حضرت زینب (س)، روز تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی و خبر داد.

رحیمی با عنوان اینکه آسمان نمای دیجیتالی کانون از دی ماه سال جاری در اداره کل کانون مستقر شده است و در بهمن ماه ۹۵ به بهره برداری می رسد، بازدید کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان از این فعالیت را فرصتی در جهت رشد فعالیتهای نجومی و ترویج فعالیت های علمی در استان عنوان کرد.

مدیرکل کانون با اشاره به مجهز شدن کتابخانه های سیار روستایی استان به این آسمان نما پوشش کلیه مناطق روستایی استان را ازجمله برنامه های کانون در راستای عدالت فرهنگی عنوان کرد و افزود: این آسمان نما در ۱۱۶ روستا و ۲۱ پایگاه ثابت به ارائه خدمات علمی خواهد پرداخت.

وی حضور کودکان و نوجوانان با خانواده های خود در اجرای ویژه Hسمان نمای دیجیتالی روز شنبه ۱۶ بهمن ماه را فعالیتی در راستای ترویج فعالیت های نجومی دانست و افزود این اجرای ویژه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ ظهر در اداره کل کانون استان واقع در شهرکرد، میدان ابوریحان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه