اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری :

مساجد محل رفع ناهنجاری های اجتماعی در جامعه است

مساجد محل رفع ناهنجاری های اجتماعی در جامعه است
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمن درصد است از هر طریقی در پیکره جوامع مسلمانان رخنه کند ، ابراز کرد: مساجد محلی برای رفع ناهنجاری های اجتماعی در جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سامان ما، در دیدار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری، با امام جمعه و ائمه جماعات شهرستان سامان ، درباره مقوله بسیج و مسجد محوری بودن پایگاههای مقاومت بسیج  گفتگو شد، سرتیپ دوم پاسدار علیمحمد اکبری ضمن گرامیداشتن یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای شهرستان سامان گفت: تاریخ اسلام همواره دارای عبرتهایی است.

اکبری  با اشاره به سرزمین آندلس و تاریخ این کشور که قبلا اسلامی بوده و دارای حکومت هشتصد ساله اسلامی بوده ابراز کرد:  کشور آندلس (اسپانیا) دارای حکومت اسلامی هشتصد ساله بوده که فقط چهارصد سال آن دارای حکومت شیعی و فاطمی بوده است که متاسفانه سرانجامش توسط مسحیت مصادره شد و هم اکنون نام و نشانی از اسلام در آن کشور نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما،,
,
,

 دشمن درصد است از هر طریقی در پیکره جوامع مسلمانان رخنه کند ،مساجد محلی برای رفع ناهنجاری های اجتماعی در جامعه است

,  دشمن درصد است از هر طریقی در پیکره جوامع مسلمانان رخنه کند ،مساجد محلی برای رفع ناهنجاری های اجتماعی در جامعه است,


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری افزود: دشمنان اسلام نخوابیده اند و هموراه در صدد هستند از هر طریق ممکن نفوذ خود را در پیکره جوامع مسلمان گشترش داده که میطلبد ، عبرتهای تاریخ اسلام را فرا بگیریم .

اکبری گفت:  دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران با وارد کردن گروههای تکفیری، اسلام آمریکایی و اسلام انگلیسی ، پروژه نفوذ خود در بین مسلمانان، دنبال می کنند و با معرفی اسلام رعب و اسلام وحشت در جهان ، می خواهند این نوع اسلام را جایگزین اسلام ناب محمدی (ص) کنند.

وی با توجه به موضوع عزت اسلام و مسلمین و پیروزی های آنان در جبهه های مقاومت اسلامی اذعان داشت: امروزه به لطف خدا و مجاهدت های رزمندگان اسلام، وضعیت جبهه های مقاومت اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه ، روبه پیشرفت است.

,
,
,
,
,
,

پیروزی حلب از پیروزی فرخشهر کمتر نبود و پیروزی از افتخارات نظام  مقدس جمهوری اسلامی و بسیجیان انقلاب اسلامی است

اکبری افزود: پیروزی حلب، حقیقتا از پیروزی خرمشهر کمتر نبود که این مهم از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران و بسیجیان انقلاب اسلامی است .

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)در ادامه و در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تشریح اولویت های برنامه های سپاه استان گفت: اولویت کاری بنده ، به عنوان نماینده برادران رزمنده و ایثارگر استان، در درجه اول تقویت بسیج خواهد بود و اولویت بسیج را نیز در مساجد و پایگاههای مقاومت مسجدمحور قرار خواهم داد ، چرا که ما هرچه داریم از بسیج است.

, پیروزی حلب از پیروزی فرخشهر کمتر نبود و پیروزی از افتخارات نظام  مقدس جمهوری اسلامی و بسیجیان انقلاب اسلامی است,
,
,
,
,

ارتباط پایگاه های بسیج با مساجد عملی مهم در پشبرد اهداف عالیه بسیج است

, ارتباط پایگاه های بسیج با مساجد عملی مهم در پشبرد اهداف عالیه بسیج است,


اکبری بیان داشت: ارتباط پایگاههای مقاومت و بسیجیان با مساجد و ائمه جماعات مساجد با پشتیبانی براردان و خواهران بسیجی، عاملی مهم برای پیشبرد اهداف عالیه بسیج خواهد بود.

وی تصریح کرد: ابتذال اخلاقی منکر است، کمک به دشمنان اسلام منکر است، تضعیف نظام اسلامی منکر است، تضعیف فرهنگ اسلامی منکر است، تضعیف اقتصاد جامعه و تضعیف علم و فناوری منکر است که از این منکرها باید نهی کرد.

وی افزود: پیروزی حلب،  حقیقتا از پیروزی خرمشهر کمتر نبود که این مهم از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران و بسیجیان انقلاب اسلامی است .

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)در ادامه و در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تشریح اولویت های برنامه های سپاه استان گفت: اولویت کاری بنده ، به عنوان نماینده برادران رزمنده و ایثارگر استان، در درجه اول تقویت بسیج خواهد بود و اولویت بسیج را نیز در مساجد و پایگاههای مقاومت مسجدمحور قرار خواخیم داد ، چرا که ما هرچه داریم از بسیج است.

وی بیان داشت: ابتذال اخلاقی منکر است، کمک به دشمنان اسلام منکر است، تضعیف نظام اسلامی منکر است، تضعیف فرهنگ اسلامی منکر است، تضعیف اقتصاد جامعه و تضعیف علم و فناوری منکر است که از این منکرها باید نهی کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) عنوان کرد: مساجد علاوه بر اینکه محل نماز خواندن و عبادتند بلکه از مساجد به عنوان محل مشورت، تصمیم گیری، پیگیری و بررسی مشکلات جامعه اسلامی بوده و محلی برای رشد معنویت و تعمیق مبانی اعتقادی و محل رفع ناهنجاری های اجتماعی است که امیدوارم مردم متدین شهرستان سامان در زمینه رونق بخشیدن به موضوع مساجد تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

انتهای پیام/

 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه