اخبار داغ

بخشدار مرکزی شهرستان فارسان:

احداث 7 پارک در روستا های بخش مرکزی شهرستان فارسان

احداث 7 پارک در روستا های بخش مرکزی شهرستان فارسان
بخشدار مرکزی شهرستان فارسان گفت: سه پارک کودک در روستای کران و سه پارک در روستای ده چشمه و یک پارک در روستای چوبین احداث شده که تاکنون برای اجرای این طرح ها اعتبار جمعا یک میلیارد ریال هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پریسا مالکی بخشدار مرکزی شهرستان فارسان در گفت و گو با تحلیلی پیرغار با اشاره به توسعه  مناطق روستایی اظهار کرد: کودکان علاوه بر نیازهای اساسی آموزش، غذا و بهداشت به امکانات فرهنگی و تفریحی برای تامین نیازهای روانی خود نیاز دارند.

وی تصریح کرد: احداث پارک و نصب وسایل بازی کودکان برای سه روستا در دستور کار قرار گرفت تا، کودکان این روستاها هم از امکانات تفریحی بهره مند شوند.

بخشدار مرکزی شهرستان فارسان با اشاره به همکاری دهیاران برای اجرای این طرح یادآور شد: وسایل خریداری شده شامل تاب، چرخ و فلک، الاکلنگ و سرسره، وسایل جانبی و درختکاری است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تحلیلی پیرغار, تحلیلی پیرغار, .,
,
, .,
,
, .,
,
, , ,

            
توسعه و تقویت مکان های تفریحی و بازی کودکان در روستاها

بخشدار مرکزی فارسان اظهار امیدواری کرد که با این اقدام زمینه برای توسعه و تقویت مکان های تفریحی و بازی کودکان و ایجاد فضاهای مناسب برای کودکان در تمام روستاهای این  بخش  فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: احداث سه پارک جهت کودکان در روستای کران در ابتدای خیابان گلزار شهدا از سمت شرق مجهز به وسایل بازی به وسعت یک هزار و 500 متر، پارک ساحلی 3 هزار متری، پارک کوهستانی در حدود 4 هزار هکتار بوده و در روستای ده چشمه پارک جهت کودکان حدود 800 مترمربع و دو پارک دیگر کودک، پارک ورزشی برای سالمندان در حدود 2 هزار و 500 مترمربع  وسعت، و احداث و تجهیز پارک روستای چوبین در حدود 500 متر وسعت می باشد.

هم اکنون تعدادی وسیله بازی برای استفاده کودکان و نوجوانان در این پارک نصب شده است که مورد استقبال روستاییان قرار گرفت.

,
, توسعه و تقویت مکان های تفریحی و بازی کودکان در روستاها, توسعه و تقویت مکان های تفریحی و بازی کودکان در روستاها,
,
,
,
,
,
, ,           , ,

, ,
, , , , , , ,

, ,
, , , , , , ,

, ,

, ,
, , , , , , ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه