اخبار داغ

فرماندار لنده عنوان کرد؛

ساماندهی آژانس های درون شهری لنده براساس صلاحیت حرفه ای

ساماندهی آژانس های درون شهری لنده براساس صلاحیت حرفه ای
رئیس شورای ترافیک شهرستان لنده از ساماندهی آژانس های درون شهری لنده براساس تائید صلاحت حرفه ای دستگاه ها مرتبط با تاکسیرانی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرلنده، دارا کریمی نژاد رئیس شورای ترافیک شهرستان لنده در جلسه ماهیانه این شورا ضمن اشاره به اهمت جا به جایی مسافران درون شهری و برون شهری توسط رانندگان اظهار کرد: جا به جایی مسافران درون شهری و برون شهری نیازمند ساماندهی است چرا که جان صدها نفر ممکن است به خطر بیافتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده, ،,

فرماندار لنده افزود: یکی از راه های بهبود وضعیت ترافیک درون شهری ایجاد و نصب دوربین های ترافیکی در سطح شهر است.

,

رئیس شورای ترافیک شهرستان لنده تصریح کرد: احداث جداکننده در شهرک فجر لنده به دلیل عرض زیاد خیابان و جلوگیری از بروز تصادفات از مهمترین کارهای شهرداری است.

,

وی بیان داشت: متاسفانه عدم نصب تابلو راهنما در شهرک فجر باعث سردرگمی خودروهای امدادی و خدمات رسان می شود که لازم است شهرداری نسبت به نصب تابلو در خیابان ها و کوچه های این شهرک اقدام کند.

,

کریمی نژاد اظهار کرد: چندسالی است که خودروهای شخصی باعث تضیع حقوق رانندگان ناوگان عمومی شده اند، انتظار می رود اداره حمل و نقل جاده ای نسبت به این موضوع پیگیری های لازم را داشته باشد.

,

فرماندار شهرستان لنده از ساماندهی آژانس های درون شهری لنده براساس تائید صلاحت حرفه ای دستگاه ها مرتبط با تاکسیرانی خبر داد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه