اخبار داغ

استاد حوزه اعظمیه بندر ترکمن؛

استان گلستان امروزه اُم القرای وحدت است/ با تقویت وحدت میتوانیم مُشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام بزنیم

استان گلستان امروزه اُم القرای وحدت است/ با تقویت وحدت میتوانیم مُشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام بزنیم
استاد حوزه اعظمیه بندر ترکمن با تاکید بر گسترش وحدت در جامعه امروزی گفت؛ استان گلستان امروزه اُم القرای وحدت در کشور است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخوند اسماعیل سبحانی در گفتگو با خبرنگار طوبی گلستان با اشاره جایگاه ویژه وحدت مخصوصاً در جامعه امروزی اظهار کرد: وحدت زمانی برای ما ایجاد میشود که بتوانیم این همدلی و در کنار هم بودن و بیشتر کنیم، هرچه این ارتباط و نزدیکی بیشتر شود اتحاد ما هم مستحکم تر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

آخوند سبحانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت تاکید کرد: اتحاد شیعه و سنی از اوجب واجبات است، هر چه این اتحاد و برادی محکم تر باشد بالطبع ضربه محکمی بر پیکره دشمنان جهان اسلام وارد میکند.

,

استاد حوزه علمیه اعظمیه بندر ترکمن مقام معظم رهبری را یکی از عوامل بزرگ در ایجاد وحدت دانسته و تصریح کرد: ما شاهد این هستیم که در برخی از کشورهای جهان اختلافاتی بین شیعه و سنی به وجود آمده است، ولی در کشور ما با وجود درایت رهبر معظم انقلاب بحمدالله ذره ای به اتحاد و همدلی ما خدشه ای وارد نشده است.

,

وی خاطر نشان کرد: استان گلستان امروزه اُم القرای وحدت در کشور است، این سخن شعار نیست بلکه در حیطه عمل هم همینطور است.

,

سبحانی ادامه داد: ما شاهد این هستیم که شیعه و سنی در تمام مراسمات ملی مذهبی با هم و در کنار یکدیگر شرکت می کنند، و در بسیاری از اعیاد هم با وجه اشتراکی که دارند باعث همدلی بیشتر میشوند.

,

استاد حوزه علمیه بندر ترکمن با تاکید بر اینکه ابزار پیروزی ما در مقابل دشمنان وحدت است گفت: ما با ادامه دادن و تقویت روز افزون این وحدت میتوانیم مشت محکمی بر دشمنان دین اسلام بزنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه