اخبار داغ

فرماندار زهک:

توسعه صنایع دستی و توانمندی های بومی در گرو حمایت است

توسعه صنایع دستی و توانمندی های بومی در گرو حمایت است
فرماندار زهک با اشاره به اهمیت و نقش تمدن بومی و فرهنگی سیستان و بلوچستان،توسعه ی صنایع دستی و توانمندی های بومی را در گرو حمایت از آنها دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر شرق جمشید رخشانی نسب،فرماندار زهک ضمن تاکید بر نقش صنایع دستی و فرهنگ اصیل سیستان بلوچستان گفت:حضور استان در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر در تهران نشان از یک فرهنگ اصیل و ماندگار دارد که برای معرفی هر چه بهتر آن و قابلیت های هنری و بومی باید در راستای حمایت از ان گام برداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر شرق,

وی در ادامه به غرفه محصولات شهرستان زهک در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود:خوشبختانه غرفه ی شهرستان زهک با محصولات صنایع دستی و فرهنگی معرف خوبی جهت آشنایی افراد غیر بومی با این منطقه بود.

,

فرماندار زهک در ادامه تاکید کرد: آثار و جاذبه های تاریخی و طبیعی ،سوغات و غذای محلی وگروههای موسیقی از جمله مواردی بود که غرفه ی استان سیستان و بلوچستان را به عنوان یکی از غرفه های برتر نشان داد.

,

رخشانی نسب همچنین بیان کرد:با توجه به اینکه سال 96 استان به عنوان قطب گردشگری ایران معرفی شده روشهای مختلفی جهت ارایه و شناخت قابلیت ها و پتانسیل های استان باید بکار برد تا این مهم به ثمر برسد.

,

وی در پایان گفت:حمایت از این قابلیت ها می تواند اشتغال پایدار در منطقه ایجاد کند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه