اخبار داغ

در گفتگو با کارآفرین نمونه عنوان شد:

تولید سالیانه 100 تن قارچ خوراکی با بهره گیری از طرح های اقتصاد مقاومتی/ اشتغال زایی پایدار برای بیش از 10 نفر

تولید سالیانه 100 تن قارچ خوراکی با بهره گیری از طرح های اقتصاد مقاومتی/ اشتغال زایی پایدار برای بیش از 10 نفر
کارآفرین نمونه شهرستان قروه با بهره گیری از طرح های اقتصاد مقاومتی و با تولید سالیانه 100 تن قارچ خوراکی اشتغال پایداری را برای بیش از 10 نفر ایجاد کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، عباس مومنی کارآفرین نمونه شهرستان قروه است که امروز با بهره گیری از طرح های اقتصاد مقاومتی در شهر سریش آباد موفق به راه اندازی واحد تولیدی قارچ خوراکی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ما در این واحد سالیانه 100 تن محصول قارچ خوراکی تولید می نماییم که خوشبختانه موفق به ایجاد اشتغال پایدار و مناسب برای بیش از 10 نفر شده ایم.

,

, ,

این کار آفرین نمونه افزود: در این واحد به صورت مستقیم 5 نفر مشغول فعالیت می باشند و بیش از 5 نفر نیز به صورت غیرمستقیم از این طریق درامد مناسبی را دریافت می کنند.

,

مومنی با بیان اینکه در اجرای این طرح تنها بسیج سازندگی این مجموعه را مورد حمایت قرار داده است خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح که یکی از طرح های تحقق اقتصاد مقاومتی است تنها سپاه پاسداران و بسیج سازندگی ما را مورد حمایت قرار داده اند.

,

, ,

وی ادامه داد: بسیج سازندگی با اختصاص تسهیلات 300 میلیون ریالی بنده را در اجرای این طرح یاری نموده است که هم اکنون موفق شده ام به عنوان یک کارآفرین خدمت نمایم.

,

سرهنگ سعید شعبانی فرمانده سپاه قروه نیز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به طرح پرورش قارچ خوراکی گفت: سپاه پاسداران در کنار ماموریت های دفاعی و نظامی خود نسبت به وظایف فرهنگی و نیز خدمات سازندگی اهتمام ویژه ای دارد و در این راستا در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در اجرای طرح های تولیدی و صنعتی قدم برداشته است.

,

, ,

وی افزود: اجرای طرح های پرورش زنبورعسل،پرورش قارچ، پرورش گیاهان دارویی، پروش مرغ بومی  و بلدرچین و نیز طرح های صنعتی چون فرآوری ضایعات سنگی از جمله برنامه هایی بوده است که در طی سال جاری در دستور عملکردی سپاه قرار داشته است.

,

شعبانی ادامه داد: هم اکنون نیز در پرورش قارچ خوراکی ما این آمادگی را داریم که تمامی محصولات قارچ تولید شده در واحدهای پرورش قارچ را خریداری نماییم و به نقاط مختلف کشور صادر کنیم.

,

, ,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه