اخبار داغ

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تفرش

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در تفرش برگزار می‌شود/هویت بخشی به کودکان با ترویج فرهنگ قرآنی

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در تفرش برگزار می‌شود/هویت بخشی به کودکان با ترویج فرهنگ قرآنی
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تفرش گفت: چهاردهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم قرآن، مقاله نویسی، نقاشی و خوشنویسی در تفرش برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالفتاح حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تفرش در گفتگو با  ندای تفرش از برگزاری چهاردهمین جشنواره  قرآنی کودک و نوجوان در تفرش خبر داد و گفت: این جشنواره قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم قرآن، مقاله نویسی، نقاشی و خوشنویسی در تفرش برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

حسنی اظهار کرد: این جشنواره قرآنی با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر همه مقاطع تحصیلی از ۹ تا ۱۲ بهمن ماه امسال در تفرش برگزار می‌شود.

,

وی اضافه کرد: نونهالان پیش دبستانی با حفظ ۱۲ سوره آخر قرآن، دانش‌آموزان دبستانی با حفظ ۲۵ و ۳۰ سوره و همچنین در رشته نقاشی با موضوعات قرآنی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

,

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تفرش ادامه داد: دانش آموزان دبیرستان مقطع اول در مسابقات تحقیق، مفاهیم(نیم جز آخر قرآن)، حفظ جز ۳۰ و خوشنویسی آیات سوره قدر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. همچنین دانش آموزان دبیرستان مقطع دوم در رشته های تحقیق، قرائت، حفظ جز ۲۹ و ۳۰، مفاهیم جز ۳۰، خوشنویسی سوره قدر و مقاله نویسی با موضوعات بصیرت و خانواده از دیدگاه قرآن با هم مسابقه خواهند داد.

,

به گفته وی ثبت نام این جشنواره قرآنی از ۲۵ دی‌ماه در تفرش آغاز شده و  تا ۷ بهمن ادامه دارد. اختتامیه این جشنواره هم در ۲۱ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

,

حسنی با بیان اینکه شناسایی آموزه های قرآنی و تشویق نسل نوجوان به فعالیت های قرآنی در عصر امروزی با توجه به تهاجمات فرهنگی امری ضروری است، گفت:  ترویج فرهنگ قرآنی در هویت بخشی به کودکان و کاهش اضطراب و انحرافات در برابر آسیب های اجتماعی افراد موثر است.

,

در سیزدهمین جشنواره قرآنی تفرش ۶۴۶ دانش آموز تفرشی شرکت داشتند که ۴۰ نفر از این متسابقین به عنوان برگزیده این جشنواره شناخته شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه