اخبار داغ

سرپرست تیم منتخب خارگ:

مسابقه فوتسال تیم منتخب خارگ با بهداشتیران دوراهک برگزار شد

مسابقه فوتسال تیم منتخب خارگ با بهداشتیران دوراهک برگزار شد
سرپرست تیم منتخب خارگ: مسابقه فوتسال لیگ استان، تیم منتخب خارگ با بهداشتیران دوراهک شب گذشته (28 دی ماه) در سالن شهید آباش جزیره خارگ برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "خارگ خبر"؛ امیر گرگی سرپرست تیم منتخب خارگ در گفتگو با خبرنگار خارگ خبر اظهار کرد: مسابقات فوتسال هر ساله در حال برگزاری است و تیم منتخب خارگ برای چهارمین سال در مسابقات فوتسال لیگ استان شرکت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "خارگ خبر"؛ ,

وی افزود:مسابقه فوتسال لیگ استان، با برد تیم منتخب خارگ مقابل ستارگان برازجان با نتیجه 0-1 به پایان رسید و تیم منتخب خارگ سعود کرد.

,

گرگی بیان کرد: تیم منتخب خارگ با شکست تیم ستارگان برازجان، شب گذشته (٢٨ دی) مقابل تیم بهداشتیران دوراهک در سالن آباش خارگ بازی کرد که با پیروزی 1-3 تیم منتخب خارگ این مسابقه به پایان رسید.

,

وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات تا پایان سال جاری به صورت رفت و برگشت در قالب ٨ تیم برگزار می شود و دو تیم برنده به لیگ کشوری راه پیدا می کنند.

,

سرپرست تیم منتخب خارگ با اشاره به برگزاری مسابقات در شهرستان های مختلف استان اظهار کرد: اخرین مسابقه نیم فصل اول روز یکشنبه (٣ بهمن) مقابل گاز پارس جنوبی و روز دوشنبه با بیدخون عسلویه برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه