اخبار داغ

سخنانی که در شان یک رییس جمهور نیست/عینک، راهکاری برای درک برجام!!

سخنانی که در شان یک رییس جمهور نیست/عینک، راهکاری برای درک برجام!!
رییس جمهور کشور روز گذشته و در نهمین نشست خبری خود با بیان مطالبی مردم را به عینک زدن برای درک برجام دعوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، رییس جمهور کشور روز گذشته و در نهمین نشست خبری خود مطالبی را عنوان کرده است که شاید اگر برای کسی تعریف کنیم باور نکند که سخنان یک رییس جمهور باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

مطالبی که بیش از اینکه بخواهد مرهمی باشد بر زخم های برجام، بیش از هر چیزی درد دوباره ای است که شاید درک آن برای هر شخصی سخت باشد آنجا که حسن روحانی می خواهد ما عینک بزنیم تا عواید برجام را درک کنیم.

,

یا انجایی که هنوز هم به خروج از رکود تاکید دارد در حالی که مردم رکود را در لحظه لحظه زندگی خود احساس می کنند.

,

رکود به معنای واقعی خود شاید بیش از هر چیز دیگری در طی چند سال گذشته خودنمایی داشته است به گونه ای که نه تنها در بازار مسکن و ساخت و ساز ها بلکه در معیشت مردم نیز رکود دیده می شود به گونه ای که با گرانی روبرو می شویم اما با افزایش درآمد خیر.

,

به راستی چه چیزی باعث می شود که رییس جمهور ما، حسن روحانی اشتغال زایی این دولت یعنی دولت یازدهم را در جهان بی نظیر بداند!!! واقعا آقای روحانی از کدام اشتغال زایی سخن می گوید؟ و کدام عملکرد دولت را در راستای اشتغال زایی تعریف می کند؟ آن هم در شرایطی که به خوبی می بینیم که در هر خانه ای حداقل 2 جوان تحصیلکرده بیکار حضور دارند!! این در حالی است که دولت یازدهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی که نقش موثری در اشتغال زایی پایدار داشته است نیز حرکت ملموسی نداشته است!!

,

امروزه که بیش از هر چیزی گرانی، بیکاری، رکود و ترس از آینده برای جوانان در کشور احساس می شود آیا بهتر نیست رییس جمهور ما به جای توجیه برجام به فکر جبران زمان از دست رفته باشد ؟آن هم در شرایطی که امیدی به اجرای تعهدات امریکا و هم پیمانانش در اجرای برجام نیست!

,

واقعا جای تاسف دارد که رییس جمهور ما بعد از گذشت یکسال و با وجود تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری هم اکنون به این نکته رسیده است که آمریکا بدقلق و بدعهد می باشد!!، پس در طی روزهایی که برای توافق هسته ای و برای اجرای برجام لحظه شماری می کردید چرا به این نکته نمی اندیشیدید؟

,

اگر خوب به یاد بیاوریم سال گذشته و پس از آغاز اجرای برجام رییس جمهور در یک سخنرانی از لغو تحریم ها و نیز رونق اقتصادی و دیگر شعارهای قشنگ و مردم پسند صحبت می کردند اما متاسفانه حالا بعد از گذشت یکسال از بدعهدی و بدقلقی امریکا سخن می گوید.

,

دردناک است آنجا که حسن روحانی منتقدان دولت را پیشگو می خواند و خرید هواپیما را برای راننده تاکسی و مغازه دار مفید می داند در حالی که راننده تاکسی چشم به راه مسافر و مغازه دار چشم به راه خریدار است!!

,

دردناک است که رییس جمهور یک کشور بیش از آنکه به فکر حل مشکلات کشور در زمان ریاست جمهوری خود باشد به فکر انتخابات سال بعد است و از رابطه اش با شورای نگهبان سخن می گوید

,

و چقدر دردناک تر است انجایی که رییس جمهور یک کشور مردم را به سخره بگیرد و بگوید عینک بزنید تا اثرات برجام را ببینید!!! آقای روحانی شما که عینک دارید اثرات برجام را برای ما هم بگویید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه