اخبار داغ

تحلیلی بر سخنان اخیر معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

تکاپوی دولتمردان کردستانی برای کسب آرای انتخابات 96

تکاپوی دولتمردان کردستانی برای کسب آرای انتخابات 96
تحلیلی بر سخنان اخیر معاون امنیتی سیاسی استاندار کردستان به خوبی نشان می دهد که دولتمردان کردستانی برای کسب آرای انتخابات 96 به تکاپو افتاده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر علیرضا آشناگر معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در سخنرانی مراسم معارفه فرماندار جدید بانه مطالبی را مطرح نموده است که بررسی و تحلیل آنها خالی از لطف نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی در این مراسم یکی از مهمترین سیاست ها و اولویت های دولت تدبیر و امید را در بکارگیری مدیران بومی دانسته است و گفته: رونق و توسعه همه جانبه از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید می باشد.

,

اگر بخواهیم گام به گام سخنان معاون استاندار را مورد بررسی قرار دهیم باید همینجا بگوییم که آقای آشناگر خود اهل استان کردستان نیستند و همین یک مورد خیلی جالب از عدم اجرای مهمترین سیاست و اولویت دولت تدبیر و امید می باشد که از زبان شخصی غیر بومی اعلام می شود.

,

استان کردستان با وجودی که دارای استعدادهای بی نظیری در نیروی انسانی است اما متاسفانه یکی از استان هایی است که تنها در سمت هایی چون فرمانداری دارای مسئولینی بومی است و نه استاندار و نه مهمترین مقام معاونت استانداری در اختیار بومی ها قرار نگرفته است.

,

این در حالی است که مدیران ارشد نیز در استان کردستان در بسیاری از معاونت ها بومی نیستند و جز در چند مورد محدود که همان موردها نیز خود داستان های هزار و یک شبی می باشند شاهد حضور مدیران بومی در استان نمی باشیم.

,


از طرفی معاون استاندار کردستان رونق و توسعه همه جانبه را از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید معرفی کرده است چیزی که در چهار ساله گذشته در استان کردستان ملموس نبوده و در معیشت مردم نیز خودنمایی نداشته است.

,
,

بدون شک زمانی ما می توانیم از رونق و توسعه همه جانبه سخن بگوییم که این حقیقت را در گوشه گوشه شهر و دیار خود از دورترین روستای محل زندگی تا مرکز شهر احساس کرده باشیم که متاسفانه تاکنون چنین حسی برای اکثریت مردم ایجاد نشده است.

,

باید گفت رونق و توسعه همه جانبه در آبادی روستاها و نیز ایجاد اشتغال پایدار در جامعه نهادینه خواهد شد نه در بیان سخنانی که اگر عمل نباشد بر دل نیز نمی نشینند.

,

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود وجود تحریم های ظالمانه را دلیلی بر نامطلوب شدن درآمدهای نفتی و غیر نفتی دانسته است و با این علت تکمیل نشدن پروژه های عمرانی و زیربنایی کشور را توجیه نموده است که باید گفت ما فکر می کردیم برجام برای همین بود تا تحریم ها برداشته شود و اگر قرار بود حتی این دستاورد را نیز نداشته باشد پس برای چه چیزی باید یکسالگی آن را جشن گرفت؟

,

خوب بود آقای معاون استاندار کردستان به جای توجیه اجرایی نشدن پروژه هایی که هیچ برنامه ای برای اجرایی شدن آنها از ابتدا وجود نداشته است مقداری در ارتباط با دستاوردهای برجام سخن می گفت تا شاید ما هم می دانستیم پیروزی تدبیر و شکوفایی امید در کجا نهفته بوده است!!

,

بررسی این سخنان و توجیه های معاون استاندار کردستان به خوبی نشان می دهد که دولتمردان استان در جهت کسب آرای انتخابات 96 کمر همت بسته اند و با توجیهاتی که هر ذهن بیداری را درگیر می کند به دنبال پاک کردن صورت مسئله ها می باشند.

,

امروزه گرانی، بیکاری، نبود نقدینگی ، عدم رونق اقتصادی و عدم توسعه و نبود اشتغال پایدار به خوبی در جامعه احساس می شود آنگونه که در گوشه گوشه شهر جوانان بیکار تحصیلکرده تنها قدم می زنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه