اخبار داغ

مدیر کمیته امداد سروآباد:

294 مورد جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و تازه دامادهای تحت پوشش پرداخت شده است

294 مورد جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و تازه دامادهای تحت پوشش پرداخت شده است
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سروآباد از پرداخت 475 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به زوجین تحت پوشش این نهاد در سالجاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اورامانات، مسعود شهبازی  با اشاره به بسته حمایتی این نهاد اقشار ضعیف جامعه اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 181 مورد جهیزیه به نوعروسان و 113 مورد هدیه ازدواج به مبلغ 10 میلیون ریال به پسران خانواده های تحت پوشش پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اورامانات,

وی همچنین برگزاری کلاس های مشاوره قبل از ازدواج، آشنایی با معارف اسلامی و دینی و اصول زناشویی را از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی شهرستان سروآباد تلقی کرد.

,

شهبازی درباره تسهیلات پرداختی کم بهره به این افراد اظهار کرد: این نهاد همچنین تسهیلاتی را برای تامین جهیزیه نوعروسان تا سقف 50 میلیون ریال از منابع امدادی با کارمزد 2 درصدی و برای اشتغال تازه داماد ها نیز تا سقف 450 میلیون ریال با کارمز 4 درصد پرداخت خواهد نمود.

,

مدیر کمیته امداد سروآباد با اشاره به معافیت فرزندان ذکور خانواده های تحت حمایت این نهاد از خدمت سربازی اظهار کرد: این نهاد طی سالجاری با همکاری و هماهنگی نظام وظیفه نسبت به معافیت کفالت 19 پسر از سرپرستان خانوارهای تحت پوشش و یا با سرپرست از کار افتاده اقدام نموده است.

,

وی همچنین انتقال 43 نفر از سربازان خانواده های تحت پوشش که در مناطق دور خدمت می کردند و برای ادامه خدمت به نزدیک ترین محل سکونت آنها انتقال یافتند را از دیگر اقدامات این مدیریت اعلام کرد.

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه