اخبار داغ

اکران مستند «نبرد پالمیرا» جشنواره عمار با حضور کارگردان اثر در کرج

اکران مستند «نبرد پالمیرا» جشنواره عمار با حضور کارگردان اثر در کرج
مستند «نبرد پالمیرا» با حضور کارگردان اثر از مجموعه مستندهای منتخب جشنواره عمار چهارشنبه 29 دی ماه ساعت 18 در پایگاه شهید همتی واقع در خیابان مطهری اکران می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نگارانه؛ مستند «نبرد پالمیرا» با حضور کارگردان اثر از مجموعه مستندهای منتخب جشنواره عمار چهارشنبه 29 دی ماه ساعت 18  در پایگاه شهید همتی واقع در خیابان مطهری اکران می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

در پایگاه شهید همتی آثار منتخب جشنواره مردمی فیلم عمار برای علاقمندان اکران خواهد شد که در افتتاحیه این مراسم مستند «نبرد پالمیرا» با حضور کارگردان اثر و جمعی از هنرمندان اکران خواهد شد.

,

این مستند درباره بحران سوریه و مدافعان حرم به کارگردانی ساسان فلاح فر است که موضوع آن آزادسازی یکی از مناطق استراتژیک سوریه به نام پالمیرا یا تدمر است که شهرت جهانی دارد و اهمیت آن برای تمام دنیا بسیار بالا است.

,

در این مستند برای اولین بار تصاویری از رزم و دلاوی فاطمیون دیده می‌شود. مجاهدان افغانستانی این مستند را در حین انجام عملیات تصویربرداری کرده‌اند. شهید سید حسن حسینی با نام جهادی سید حکیم فرمانده اطلاعات شناسایی تیپ ۲ لشکر فاطمیون است که حضور موثر و نقشی اساسی در عملیات آزادسازی پالمیرا داشته است. در این مستند حضور سید حکیم بسیار پررنگ است. این عملیات بواسطه اطلاعات شناسایی قویِ پیش از آن جزو کم تلفات‌ترین عملیات‌های فاطمیون بوده است.

,

«نبرد پالمیرا» در خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه شده و گروه رسانه‌ای فاطمیون مجری طرح آن بوده است.

,

علاقمندان جهت تماشای این اثر می توانند روز چهارشنبه 29 دی ماه ساعت 18 به پایگاه شهید همتی واقع در خیابان مطهری، جواد آباد مراجعه نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه