اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب خبر داد:

هدیه 220 میلیون ریالی اهالی بخش مرحمت آباد میاندوآب به جبهه مقاومت

هدیه 220 میلیون ریالی اهالی بخش مرحمت آباد میاندوآب به جبهه مقاومت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از کمک 220 میلیون ریالی و تهیه800تخته پتو برای رزمندگان جبهه مقاومت، توسط مردم بخش مرحمت آباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با  اعلام این خبر گفت: این کمک های مردمی توسط اهالی شهر چهاربرج و روستاهای خزینه جدید، قپچاق و شعبانلو از توابع بخش مرحمت آباد جمع آوری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: 220 میلیون ریال کمک های نقدی و 800 تخته پتوی اهدایی به رزمندگان جبهه مقاومت است که  به دست رزمندگان در جبهه مقاومت می رسد .

,

وی با تاکید بر اینکه مردم انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی، همواره پشتیبان و مدافع رزمندگان اسلام بوده اند، افزود: مردم ما این حمایت و پشتیبانی خود را در هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی از رزمندگان خود در جبهه های نبرد حق علیه باطل نشان دادند.

,

مولودی با بیان اینکه کمک های مردمی مایه دلگرمی رزمندگان ما در جبهه مقاومت است، تصریح کرد: باید از رزمندگان جبهه مقاومت حمایت و پشتیبانی کنیم تا دشمنان را مایوس کرده و سبب افزایش روحیه و دلگرمی رزمندگان جبهه مقاومت که از شرف، عزت و آبروی ما دفاع می کنند، شویم.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه