اخبار داغ

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی:

شهرستان بهمئی در بن بست ارتباطی است/شهردار متخصص معرفی کنید تا کمک کنم

شهرستان بهمئی در بن بست ارتباطی است/شهردار متخصص معرفی کنید تا کمک کنم
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی باارائه گزارش عملکرد چند ماهه نمایندگی خود ، به نقشه راه پیشنهادی جهت برون رفت بهمئی از بن بست اشاره کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ماغر؛عدل هاشمی پور در نشست شورای اداری شهرستان بهمئی با ارائه گزارشی از علملکرد حوزه انتخابیه بهمئی توصیه های لازم را جهت توسعه بهمئی به مسئولان شهرستان اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغ, آوای ماغ, ر, ر,

وی با تبریک انتصاب علی اکبر فرهنگی نسب به عنوان فرماندار بهمئی، از زحمات و همکاری های سلطانعلی رحمانی، فرماندار سابق تقدیر کرد.

,

هاشمی پور با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر توسعه اقتصاد و فرهنگ، گفت: با توجه به حساسیت مقام معظم رهبری در مقوله های  اقتصاد و فرهنگ، امیدواریم شعارهای فرهنگی و صحبت های خوب اقتصادی تبدیل به عمل شود.

,

وی افزود: سی و چند سال است که ما حرف خوب می زنیم و شعار می دهیم، آیا وقت آن نرسیده است که این شعارها را به میان عمل بیاوریم؟

,

نماینده کهگیلویه بزرگ خاطرنشان کرد:باید به جای شعار گرایی، عمل گرا شویم و به جای پرداختن به برنامه های قومی، قبیله ای، حزبی و حفظ ریاست و پستها به فکر راهکار عملی در شناسایی و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خودمان جهت توسعه منطقه باشیم.

,

هاشمی پور با بیان اینکه فرصت خدمتگزاری به مردم مانند برق در گذر است، افزود: آیا نباید از فرصتها استفاده کنیم ؛بعضی می گویند آقای هاشمی با این روند به فکر چهار سال دیگر خودتان نیستید، بنده این نوع دیدگاه را محکوم می کنم ما وظیفه داریم فضا  مکان را برای خدمتگزاری همه مسئولان مهیا کنیم و اگر مدیری هم سلیقه و جناح ما نبود نباید شایستگی های او را نادیده بگیریم.

,

وی خطاب به مسئولان گفت:این که بگویند اعتبار نیست، من محکوم می کنم، باید مدیران بتوانند با شگردهای خاص خود اعتبارات را از منابع مختلف جذب کنند.

,

هاشمی پور در ادامه به آغاز عملیات اجرایی شرکت پتروشیمی دهدشت، سیمان سپو و معدن نیترات دیشموک اشاره کرد و گفت:در محوطه 107هکتاری پتروشیمی دهدشت که 11 سال فقط یک دیوار دور آن گذاشته بودند، الان نزدیک به 50دستگاه کار می کند، عملیات اجرایی شرکت سیمان سپوو معدن نیترات دیشموک هم به زودی آغاز می شود.

,

وی افزود: در کل دنیا ما 4معدن نیترات داریم و نیترات مورد نیاز وزارت دفاع و بهداشت کشور از بیرون وارد می شود که با تلاش و پیگیری بنده به زودی کارخانه سنگ شکن معدن نیترات دیشموک آغاز بکار می کند که نزدیک به 50جوان بیکار در آن مشغول می شوند.

,

نماینده بهمئی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان بهمئی در قفس و بن بست ارتباطی است، گفت:در حوزه راه بهمئی می خواهیم نقشه راه من این است که با تعامل با هم بهمئی را از بن بست خارج کنیم و به جد پیگیر این موضوع هستم.

,

هاشمی پور ادامه داد:جاده ارتباطی لیکک به جایزان را از سه ماه پیش با نامه نگاری به وزرای مربوطه و مسئولان کشوری به جد پیگیری کردم که برآورد هزینه شده است و قول دادند که در سال 96برای این پروژه اعتبار در نظر گرفته شود الان در حال رایزنی هستم که از راه های دیگر این پروژه از همین امسال آغاز بکار کند.

, .,

وی با تاکید بر لزوم چهار بانده کردن کل مسیر لیکک به امیر حاضر، گفت: چرا کار را نصفه و نیمه انجام دهیم؟ باید با هماهنگی و تعامل کلیه مسیر را چهار بانده کنیم.

,

نمایده بهمئی در مجلس شورای اسلامی افزود: مسیر 10کیلومتری بهمئی به رامهرمز از ابوالفارس در دستور کار بنده است و در این راستا مکاتباتی با وزیر نفت و راه  داشتم .

,

هاشمی پور با انتقاد از نگاه کوته بینانه در توسعه منابع شهری شهرداری ها، تصریح کرد: شهرداری که بخواهد با عوارض یک پروانه ساخت شهر را سامان دهد، بیهوده معطل است ؛شهرداران باید دنبال درآمدزایی پایدار برای شهرها باشند.

,

وی گفت:شوراهای شهر باید شهردار متخصص با ایده های بزرگ معرفی کنند تا ما به آنها کمک کنیم، شهرداران باید با درخواست کلان از ما به ما انگیزه دهند.

,

نماینده کهگیلویه بزرگ در ادامه گفت: توسعه جاده عشایری پهنوک و احداث جاده عشایری ممبی به دلی خیارکار در دستور کار است که به زودی با دریافت چند دستگاه راه سازی از شرکت نفت عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز می شود.

,

هاشمی پور در بخشی دیگر از سخنان خود به پروژه گازرسانی به ممبی و سرآسیاب بهمئی اشاره کرد و گفت: قرار بود این مناطق به صورت cng از نعمت گاز بهره مند شود که بنده از اول مخالف بودم اما با مطالعات صورت گرفته می توانیم از دو مسیر لنده و باغملک به این مناطق گازرسانی کنیم که باید کارشناسان شرکت گاز تصمیم نهایی برای بهترین مسیر بگیرند تا اقدامات بعدی صورت بگیرد.

, cng, .,

نماینده بهمئی در مجلس شورای اسلامی از فرماندار بهمئی خواست وضعیت مدیریت ادارات بخش ممبی را تعیین تکلیف کند و ادارات ضروری را در این منطقه محروم تاسیس کند.

,

هاشمی پور به فرماندار بهمئی توصیه کرد در صورتی که رفت و آمد مدیران به ممبی فقط به صورت یک رفت آمد ساده باشد و اداره نباشد، باید جلوی این کار را گرفت و نباید اجازه داد حتی سوخت بیت المال به هدر رود.

,

وی از فرماندار بهمئی خواست جهت تسریع در روند پروژه های عمرانی، پیمانکاران را موظف به تعریف زمان بندی برای پروژه ها کند تا مسئولیت پذیری آنان بیشتر شود.

,

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پایان به اعتبارات  جاده ای جذب شده در حوزه روستایی و شهری بهمئی اشاره کرد و گفت: مناقصه های این اعتبارات برگزار شد که به زودی آغاز بکار می کنند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه