اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت زاهدان:

جبهه مقاومت در نبرد غزه برای اسلام افتخار آفرید

جبهه مقاومت در نبرد غزه برای اسلام افتخار آفرید
مولوی محمد اسفندفر گفت: اسرائیل در اوج قلدری و توانمندی نظامی نتوانست بر ایمان و شجاعت جوانان مسلمان فلسطینی چیره شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سنت نیوز؛ هفتم دی ماه ۱۳۸۷ روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه و آغاز عملیات سرب گداخته علیه مقاومت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سنت نیوز,

رژیم غاصب صهیونیستی باور داشت طی یک دوره کوتاه ۷ تا ۱۰ روزه می‌تواند جریان مقاومت اسلامی را از بین برده و یا حداقل آن را تا حد زیادی تضعیف کند به طوری ‌که توانایی مخالفت با طرح‌های اسرائیلی، آمریکایی را نداشته باشد اما پس ۲۲ روز با مقاومت بی بدیل رزمندگان مقاومت مواجه شد و مفتضحانه از نوار غزه مجبور به عقب نشینی شد.

,

مولوی محمد اسفندفر امام جمعه مسجد توحیدی اهل سنت زاهدان در گفتگو با سنت نیوز ضمن ابراز سرور و خرسندی از بازخوانی شکست مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه در برابر جبهه مقاومت ابراز داشت: نبرد غرور آفرین۲۲روزه غزه در سال ۱۳۸۷ اسباب خواری صهیونیسم بین الملل و شادی امت اسلام خصوصا طرفداران جبهه مقاومت را در پی داشت.

, سنت نیوز,

امام جمعه اهل سنت زاهدان در ادامه با اشاره به اوج توانمندی نظامی آن دوران اسرائیل گفت: اسرائیل در آن دوره در اوج قلدری و توانمندی نظامی بود اما سلاح های پیشرفته و استبداد روحی لشکریان اسرائیلی نتوانست بر ایمان و شجاعت جوانان فلسطینی چیره شود.

,

وی افزود: این سنت خداست که به رهرو در مسیرش یاری برساند و وی را بر دشمنانش مستولی بگرداند و ما به عینه در ۲۹ دی ماه ۱۳۸۷ این وعده خداوند را نظاره گر بودیم.

,

امام جمعه اهل سنت زاهدان ضمن توصیه به همه امت اسلامی بر حفظ وحدت و تقریب درونی بین مسلمین ابراز داشت: دشمن شماره یک مسلمانان صهیونیسم و امپریالیسم بین الملل است به همین جهت باید نزاع های داخلی را کنار گذاشته و بر علیه جبهه متزلزل اسرائیلی متحد شویم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه